“בשורה גדולה”: בשדרות יוקם חדר מיון קדמי בעלות של כ-6 מיליון ש”ח

יו״ר הקואליציה אופיר כץ: "התחייבתי, וקיימתי. מרגע שפנה אליי ראש עיריית שדרות, פעלתי באינטנסיביות בכדי להביא להשגת התקציב" • השר וסרלאוף: "מדובר בהצלת חיים ובצעד נוסף לקידום העיר והאזור כולו"
אריה ריבקינד
כ' אב התשפ"ג / 07.08.2023 11:22

תוך שבועות בודדים בלבד מרגע פנייתו של ראש עיריית שדרות, אלון דוידי: היום (שני) הוקצה התקציב להקמת חדר מיון קדמי בשדרות והפעלתו.

אריק דביר מנסה לרקוד על שתי החתונות. האם הצליח לו? • צפו

בהקמת חדר המיון בשדרות יש חשיבות מכרעת לטובת ההגנה על חיי התושבים, מתן מענה רפואי ראשוני ומניעה של נסיעה מסוכנת תחת אש במצבי הסלמות בטחוניות.

לבינוי חדר המיון הקדמי יוקצו כ-6 מיליון ש״ח, ויתווסף עוד תקציב להפעלתו השוטפת.

יו״ר הקואליציה אופיר כץ, שר הנגב והגליל יצחק וסרלאוף, שר הבריאות משה ארבל וסגן השר במשרד ראש הממשלה אבי מעוז פעלו באינטנסיביות, הקצו את הכספים ונרתמו לפרויקט בכדי שהמיון הקדמי יוקם כמה שיותר מהר.

ראש עיריית שדרות אלון דוידי: “אישור התקציב להקמת חדר מיון קדמי בשדרות היא בשורה גדולה לעיר, לאזור ולתושבים היקרים. גם בימי שגרה, חדר המיון הקדמי יקל רבות במקרים של פציעות ויסייע לחולי הדיאליזה ובמצבי חירום הוא ייתן מענה ראשוני ולעתים ייתר את ההגעה לבתי החולים. אני מודה לידידי יו”ר הקואליציה ח”כ אופיר כץ שהבטיח שידאג למימון, היה איתנו לאורך כל הדרך ואכן דאג לתקציב”.

יו״ר הקואליציה אופיר כץ: “התחייבתי, וקיימתי. מרגע שפנה אליי ראש עיריית שדרות, פעלתי באינטנסיביות בכדי להביא להשגת התקציב, ואני שמח שהצלחתי. כמי שחרט על דגלו את צמצום הפערים בבריאות בין הפריפריה למרכז, אני חושב שיש משמעות אדירה לבשורה שאנחנו מביאים היום. שידעו תושבי שדרות שיש מי שנלחם למענם.

“אני מודה לשר הנגב והגליל, יצחק וסרלאוף, לסגן השר במשרד ראש הממשלה, אבי מעוז ולשר הבריאות, משה ארבל, על שנרתמו לפרויקט והיו שותפים בתקצובו והוצאתו לפועל. אמשיך להאבק תמיד למען תושבי הפריפריה”.

שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, יצחק וסרלאוף: “שמח להיות שותף בהקמת חדר המיון הקדמי בשדרות. מדובר בהצלת חיים ובצעד נוסף לקידום העיר והאזור כולו. צעד של צמצום פערים ושיפור איכות החיים. אנחנו כמשרד הנגב והגליל נמשיך לפעול כדי לצמצם פערים בין הנגב והגליל למרכז, לפתח, לחזק ולקדם את ההתיישבות, התעסוקה ושיפור איכות החיים”.

שר הבריאות משה ארבל: “ההחלטה לתקצב ולהקים מרכז רפואי בשדרות שייתן מענה רפואי איכותי לתושבים גם במהלך שעות הערב והלילה, היא בשורה חשובה לתושבי העיר בפרט ולנגב המערבי בכלל. אנו עובדים בשיתוף פעולה לצמצם את הפער הבלתי נסבל בשירותי הבריאות בין הפריפריה למרכז ולהביא לחיזוק הרפואה הציבורית בכל חלקי הארץ. אני שמח שעשינו עוד צעד גדול להגשמת המטרה החשובה, שנמצאת בראש סדר העדיפויות שלנו”.

סגן השר ח”כ אבי מעוז: “שמח להיות שותף בבניית המיון הקדמי בעיר שדרות הנמצאת בחזית המאבק של מדינת ישראל כנגד מדינת הטרור שבעזה. מודה לידידי יו”ר הקואליציה ח”כ אופיר כץ וחבריי השרים על ההירתמות לעשות את הדבר האלמנטרי לטובת תושבי שדרות והדרום”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות