כאוס בנתב”ג: לא פורקים מטענים, טיסות מתעכבות והנוסעים רותחים

עובדי רשות שדות התעופה הפסיקו לפתע להעמיס ולפרוק את מטעני המטוסים • בעקבות כך, נוסעים רבים ממתינים במטוסים להעמסת המזוודות והנוחתים ממתינים לקבלת הכבודה - בינתיים ללא מענה • רשות שדות התעופה: "הנושא בטיפול וצפוי להיפתר בזמן הקרוב"
חרדים 10
י"ז אב התשפ"ג / 04.08.2023 15:59

שביתה איטלקית בנתב”ג? עובדי רשות שדות התעופה פתחו היום (שישי) בצהרים ב”שביתת הפתע”  וחדלו בפריקה והעמסה של מזוודות הנוסעים.

בעקבות כך, נוסעים רבים המתינו במטוסים להעמסת המזוודות, ואילו מהצד השני נוסעים שנחתו בישראל המתינו ליד המסועים, כדי לקבל את הכבודה ובינתיים ללא מענה.

בשל כך, המטוסים לא יכולים לצאת ליעדם חזרה לאירופה.

בתיעוד חריג ניתן לראות את הנוסעים בטיסות הנכנסות יוצאים לרחבה האווירית לקחת את המזוודות.

נכון לעכשיו לא ברור מתי תסתיים השביתה ומה הסיבה שהובילה להתנהלות העובדים, אולם לפי ‘ישראל היום’ נמסר כי עושים מאמצים כבדים לפתור זאת במהרה.

ברשות שדות התעופה אישרו שאכן ישנם עיכובים בכל מה שקשור במסירה והעמסת כבודה. מטוסים ממתינים על הקרקע להעמסת הכבודה של נוסעים, מה שמשפיע גם על לוח הטיסות.

בוועד עובדי רשות שדות התעופה הסבירו ל’כאן חדשות’: “יש מחסור כעת בכוח אדם” – אולם טרם ברור אם מדובר בפעולה מכוונת של העובדים.

נוסעים בנתב”ג צוטטו ב’ישראל היום’: “אנחנו ממתינים כבר המון זמן ולא ברור מתי זה ייפתר, פשוט לא ייאמן שאנחנו הנוסעים משלמים את המחיר של הבעיות הפנימיות שלהם, זה נורא”.

נוסעים סיפרו ל’כאן חדשות’ כי הם ממתינים בשדה כבר יותר משעתיים. חלק מהנוסעים התייאשו ופשוט השאירו מזוודות בשטח, ואחרים ניסו לצאת לחלק האווירי ולחפש את הכבודה שלהם.

בגזרת ההמראות נוסעים לא מבינים מדוע לא מתאפשר להם להמריא למרות שהמטוסים מחוברים לשרוולים, כי מטוס שלא נפרק אי אפשר להעמיס.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות