הזמר הפופולרי תוקף את המפגינים: חבורת זבל, חתיכת נמושות, אפסים

הזמר קובי פרץ תקף במילים קשות את התנהלות מחאת השמאל וחסימות הכבישים - על רקע סרטון האימה בו הותקפו אם וילדיה ברכב • "עלובים שכמותכם. אתם חכמים על נשים וילדים. רק אפסים כמוכם מסוגלים לעשות דבר כזה. אתם האויב מבית הכי גדול שיש לנו"
אבי כץ
ז' אב התשפ"ג / 25.07.2023 12:58

הזמר קובי פרץ יצא בחריפות נגד ההתנהלות של מחאת השמאל לאחר אישור צמצום עילת הסבירות בכנסת – ובמיוחד אחרי פרסום סרטון האימה בו הותקפו אם וילדיה ברכב ליד גן סאקר בירושלים, כשמפגינים תועדו מכים את הרכב ומנפצים את השמשה לקול זעקות הילדים המבועתים.

בפוסט שפרסם פרץ – הוא כתב: “אפסים, גרועים ממחבלים. התאפקתי לא לרשום ולא להגיב על מה שראיתי עכשיו אבל עד לילדים, מבוגרים ונשים”, כתב הזמר הפופולרי, שלא הסתיר את הזעזוע שלו מהמעשה.

“עלובים שכמותכם. אתם חכמים על נשים וילדים. חתיכת נמושות פחדנים”, הטיח מילים קשות במפגינים. “רק אפסים כמוכם מסוגלים לעשות דבר כזה. אתם הבושה הכי גדולה שיש לנו במדינה”.

הוא הוסיף: “צריך להוקיע אתכם ולהקיא עליכם, חבורת הזבל שכמותכם. אתם האויב מבית הכי גדול שיש לנו, לא פחות מהמחבלים ואולי אף יותר. ‘ערב רב’. עליכם זה נאמר, עוקרי ועוכרי ישראל. נמאסתם ואתם קרובים מאוד ליפול לתהום הכי גדולה שאין דרך חזרה ממנה. מושחתים נמאסתם”.

הוא מדגיש את סלידתו מהמעשים עם שורת אמוג’יז מקיאים.

מאוחר יותר פרסם פרץ הסבר להתפרצות הזועמת שלו: “כתבתי מילים כואבות בלהט הרגע מתוך דאגה של אבא לסיטואציה האיומה של קול זעקות השבר והפחד של הילדים.

“גם אני כמו כל עם ישראל בתקופה האחרונה ניזון מסרטוני הזוועה שרצים ברשת. אין מדובר בציבור שלם ועל זה אני מצר. את הקיצון שראיתי אני מתעב ובז להם. ערב תשעה באב, אני צם ומתפלל לאחדות בעם ישראל ומאחל רק לאהבת חינם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות