מירב בן ארי על מיכאלי: “הפה שלה, מתוסכלת, לא עוברת אחוז חסימה”

ח"כ מירב בן ארי מ'יש עתיד' על המתקפה של מרב מיכאלי על לפיד: "זה בעיקר תסכול מהמצב, היא אף פעם לא לקחה אחריות על האירוע אליו הגענו" • האם לפיד נפגע? "מה פתאום, למה שיפגע? אין מה להיפגע. לא מדברים בצורה כזו, שלא תיתן לי טיפים על גבר אשכנזי לבן"
חרדים 10
כ"ד תמוז התשפ"ג / 13.07.2023 11:51

ח”כ מירב בן ארי מ’יש עתיד’ התראיינה היום (חמישי) בתכנית ‘שבע-תשע’ ב-103FM והתייחסה למתקפה החריפה של ח”כ מרב מיכאלי על  יאיר לפיד.

כושר ובריאות: לחסוך אלפי שקלים בשנה • מה זה אפאפ ואיך זה עובד?

בחדשות 12 דווח אמש, כי מיכאלי זעמה על לפיד משום שבדיון במליאת הכנסת על הצעת החוק לקידום הנשים בישראל, הוא עלה להשיב לשרה מאי גולן ותפס את מקומן של שלוש חברות כנסת – היא עצמה, פנינה תמנו שטה ושרון ניר.

בשיחות עם חבריה תקפה יו”ר העבודה את לפיד במלים קשות במיוחד. “טינופת, שקרן. עוד הפעם הגבר החזק, הפריווילג הלבן עולה לדבר. שלוש נשים רוצות לדבר והוא דורס אותן. הוא רוצה לרמוס אותי”.

“זה בעיקר תסכול מהמצב”, אמרה בן ארי.

לדבריה, “זה לא מוסיף כבוד. אבל תן לי לעשות סדר בדברים שלה – רק בן אדם אחד יכול לצורך העניין להתנגד, הראשון שהגיע וביקש זה יאיר לפיד. גם אני ביקשתי ואמרו לי ‘לפיד ביקש ראשון’, יש סדר. זה הכי מצחיק כי כל מי שעלה ודיבר זה רק על הנשים של יש עתיד. עזבי שאני לא מתחברת לשיח הזה, הוא מגעיל בעיניי, לא מדברים ככה. באת אחרונה? לא הצלחת לדבר. תבואי בזמן, תבקשי את הזכות דיבור שלך, לפיד הגיע, ביקש”.

לשאלה האם לפיד נפגע – השיבה: “מה פתאום, למה שיפגע? אין מה להיפגע. לא מדברים בצורה כזו, בטח לא על שותף שלך לאופוזיציה, השותף הבכיר. אבל אני לא נכנסת לפה שלה. אני חושבת שזה בעיקר תסכול, מהמצב, מזה שהיא לא עוברת את אחוז החסימה, היא אף פעם לא לקחה אחריות על האירוע אליו הגענו, אבל יש שם הרבה תסכול. הבן אדם שהכי נותן מקום לנשים בכנסת זה לפיד. שלא תיתן לי טיפים על גבר אשכנזי לבן”.

על הצעת החוק לביטול הרשות לקידום מעמד האישה של ח”כ לימור סון הר מלך – הצעה שמטריפה את השמאל, אמרה: “הרשות לקידום מעמד האישה כבר 25 שנים עובדת בצורה עצמאית. תמיד היו צריכים קישורים, היו תנאי מכרז. החוק הזה מבטל גם את החובה של מכרז.

“מאי גולן הביאה פעם איזשהו חוק לטובת נשים? היא כבר כמה שנים בכנסת. מי מונע היום מאישה חרדית או דתית? אין לי שום דבר נגדן. תבואו, תתמודדו, אבל תעמדו בתנאים. אי אפשר שכל משרה ציבורית תהפוך להיות להביא את החברים שלך. זה לא יכול להיות. כל המגזר הציבורי עובר תהליך של השחתה על ידי הממשלה הזו. שום סטנדרטים. שלא יבלבלו את המוח על מוצא. אצלנו יש הרבה יותר מזרחים מאצלם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות