ברהנו טגניה ‘נכנס’ במפגיני השמאל: “שיצפו שיחטפו, אין מה לבכות”

כתב חדשות 12 על טענות מפגיני השמאל שהשוטרים מפעילים אלימות קשה: "על מה אנחנו מתלוננים? אנשים יוצאים להפגין, שיצפו שיעצרו, שיצפו שיחטפו ושיצפו שהם יישלחו לכלא. אני עומד על זה, המשטרה נוהגת בכפפות של משי, נוהגת באמת באיפוק"
אבי כץ
כ"ג תמוז התשפ"ג / 12.07.2023 12:04

ההפגנות נגד הרפורמה המשפטית: ברהנו טגניה, כתב הפלילים של חדשות 12, התייחס הבוקר (רביעי) באולפן ‘חדשות הבוקר’ של קשת 12, לטענות לאלימות קשה של שוטרים נגד מפגינים – וקרא להם להפסיק להתבכיין.

טגניה, שבשבוע שעבר עלה למתקפה בשידור חי נגד חברו לערוץ, גיא פלג, על רקע  הטענות לאלימות משטרתית, התייחס שוב בשידור חי לטענות השמאל.

“אני לא מבין על מה אנחנו מתלוננים?”, אמר. “אנשים יוצאים להפגין, שיצפו שיעצרו, שיצפו שיחטפו ושיצפו שהם יישלחו לכלא. כשאתה יוצא לעשות שינוי נגד המשטר שאתה מאמין שהוא נגד תפיסת העולם שלך ויוצא להפגין, אז אתה יודע שתשלם מחיר בין היתר במעצרים, אין מה לבכות ואין מה להתלונן.

“להפך, אני עומד על זה, המשטרה נוהגת בכפפות של משי, המשטרה נוהגת באמת באיפוק. המשטרה הפיקה לקחים ופחות מקשיבה למה שהשר בן גביר רוצה ואפילו מתייחסת אליו כרעש רקע.

“המשטרה מקבלת את ההחלטות בשטח ואף אחד לא רוצה לראות לוחם אמיץ בן 70 מדמם וחוטף מכת״זית לעין, אבל צריך לדעת ולהבין שזה המחיר כשיוצאים לרחוב”.

על תקיפת כתב חדשות 14, עתי שלו, בידי מפגיני השמאל – אמר טגניה: “בנוסף, למפגינים, אנא תפסיקו להפריע לעיתונאים, ולא משנה מאיזה ערוץ, תפסיקו, עיתונאים באים לעבוד״.

המגיש יואב לימור הגיב: “מקבל כל מילה (על תקיפת הכתב), אבל נעצרו גם עיתונאים באלימות על ידי המשטרה, אז בואו נפנה את זה גם אליהם, תרשה לי להטיל ספק אם המשטרה מבינה את תפקידה של העיתונות בדמוקרטיה, לא בטוח שמבינה לגמרי את חשיבותה של דמוקרטיה. יותר שוטרים הפריעו לעיתונאים לעשות את עבודתם מאשר מפגינים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות