ואוו-וואו: ברהנו טגניה במונולוג מהלב ‘מטגן’ את גיא פלג • צפו

ברהנו טגניה, שסיקר מטעם חדשות 12 את ההפגנה והחסימות בנתיבי איילון בתל אביב, הגיב לדברי הקולגה, גיא פלג, על טיפול המשטרה במפגינים - ונתן מונולוג לפנתאון
חרדים 10
י"ח תמוז התשפ"ג / 06.07.2023 22:23

כתב חדשות 12 ברהנו טגניה נדהם לשמוע אמש את חברו באולפן גיא פלג מציין כי המשטרה לא מפעילה כוח בהפגנות מאחר והן לא אלימות, בשונה מהפגנות האתיופים שם היה ונדליזם, כלשונו.

ברהנו אמר בשידור מהשטח: “אם גיא פלג שומע אותי אני חייב להגיד לו משהו. שמעתי אותו אומר מדם ליבו מקודם על זה שהמפגינים פה לא אלימים ושהמשטרה לא מפעילה כוח בגלל שהמפגינים כאן לא אלימים – והוא גם ציין שבהפגנת בני האתיופים למשל היה ונדליזם.

“אז אני רוצה להגיד לך גיא פלג חברי, תקשיב, כשמדובר בהפגנה של בני העדה האתיופית המשטרה מפעילה כוח מסיבי גם כשמדובר בהפגנות מראש שהם דיברו והסכימו.

“תקשיב גיא, בהפגנות הסוערות של בני העדה האתיופית הייתה הידברות בין המשטרה לבין המפגינים, אבל המשטרה יצאה נחושה באלימות, כאן – המשטרה נוהגת בכפפות משי עם המפגינים, כי הפגנה כזאת עכשיו, הפגנה ספונטנית, צודקת ככל שתהיה, היא לא הפגנה חוקית.

“אבל המשטרה מפעילה כמה? אולי 20-30% מהכוח שלה היא מפעילה, אז להשוות בין ההפגנה של בני העדה האתיופית להפגנה כאן? כאן ההפגנה מנומסת ומאוד מתורבתת, אני חושב שלא הבנת נכון או לא פענחת נכון את ה-DNA של המשטרה כשהיא ניגשת להפגנות כאלה לעומת אחרות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות