“ברוך ה’ היה נס גדול” • צפו: הגיבור שחיסל את המחבל על רגעי האימה

קובי יקותיאל מחזיק ברישיון לנשק כבר 40 שנה, אבל מעולם לא השתמש בו • בריאיון לערוץ 14 סיפר על היום שהתחיל בשיחת טלפון תמימה והסתיים בחיסול המחבל שביצע פיגוע משולב בת"א
חרדים 10
ט"ז תמוז התשפ"ג / 04.07.2023 21:48

קובי יקותיאל לא תיאר לעצמו שיסיים את יומו השיגרתי כ’גיבור ישראל’.

יקותיאל נכח בזירת הפיגוע בשכונת רמת החייל בצפון תל אביב – וניצל בנס. שכן, רגע לפני שהמחבל פגע בעוצמה בתחנת האוטובוס, החליט יקותיאל לעבור לשוחח בנייד מאחורי התחנה, בעת שהמחבל הגיח בעוצמה ודרס אזרחים שהמתינו במקום ודקר אזרחים נוספים.

יקותיאל בן ה-62 נושא אקדח כבר 40 שנה אך מעולם לא השתמש בו. היום עשה בו שימוש לראשונה והצליח לנטרל את המחבל ועוד לפני כן להציל גבר מבוגר אותו ניסה המחבל לדקור.

“עברתי יום לא קל אבל ברוך ה'”, סיפר יקותיאל בראיון לערוץ 14. “עברתי עם האופנוע במקרה. עמדתי בתחנה, דיברתי בטלפון והיה עליי שמש. הלכתי מאחורי התחנה וישר אחר כך שמעתי בומבה בתחנה. יצא מהרכב הר אדם ובהתחלה חשבתי שמדובר בתאונת דרכים ונהגים שרבים ביניהם. אחר כך ראיתי שהוא רץ ודוקר אחרים וקיבלתי פיק רגליים לשנייה. הוצאתי את האקדח וברוך ה’ היה נס גדול”.

יקותיאל הוסיף וסיפר:  “השר בן גביר התקשר אליי כבר שלוש פעמים, שאל מה שלומי ואם צריך משהו. גם מפקד המחוז נתן לי חיבוק גדול. אמרתי לו אשתי לא מחבקת אותי ככה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות