וידר: ‘במקום להתמקד בדו”חות חנייה – הרחיקו מיד את השב”חים’

אחרי פיגוע הדקירה בבני ברק: חבר מועצת העיר תקף את ההתנהלות הכושלת של העירייה והעומד בראשה: "למרות ההתראות החוזרות והנשנות שלי, לא נעשה כמעט דבר כדי למגר את תופעת השב"חים" • העירייה: "קוראים לכל תושבי העיר לגלות עירנות ודריכות"
אריה ריבקינד
י"ד תמוז התשפ"ג / 03.07.2023 20:58

פיגוע הדקירה בבני ברק: יעקב וידר, חבר מועצת העיר בני ברק ויו”ר סיעת הליכוד בעירייה, תקף הערב (שני) את ההתנהלות הכושלת של עיריית בני ברק, המאפשרת למאות שב”חים ללון בעיר התורה והחסידות.

חבר המועצה אמר:  “בבני ברק שוהים ולנים מידי יום מאות שב”חים בניגוד לחוק. למרות ההתראות החוזרות והנשנות שלי, לא נעשה כמעט דבר כדי למגר את התופעה”.

הוא הוסיף: “זו קריאת השכמה מדממת למשטרה ולשיטור העירוני: במקום להתמקד בדו”חות חניה – הרחיקו מיד מהעיר את כל השב”חים”.

בעיריית בני ברק התעוררו לקול ‘צלצול ההשכמה’ – והודיעו: “בעקבות פיגוע הדקירה היום בעיר שהסתיים בחסדי שמים בנס גדול, שוחח ראש העיר הרב אברהם רובינשטיין עם צמרת המשטרה וסוכם על הגברת פעילות המשטרה בעיר בדגש על איתור שב”חים ופיקוח הדוק על אתרי בנייה, כאשר תהיה אפס סובלנות מול מעסיקים שיעסיקו שב”חים”.

בעירייה הוסיפו: “צוותי השיטור יגבירו צוותי השיטור העירוני סיורי אכיפה ובידוק של שוהים. אנו קוראים לכל תושבי העיר לגלות עירנות ודריכות לצד שגרה ורגיעה יחד עם תפילה לשלום כוחות הביטחון בפעילותם בכל חלקי הארץ”

כפי שדווח בחרדים 10, הערב נדקר אברך בן 28 מבני ברק, בעת שעשה את דרכו  ללמוד בבית כנסת, בידי מחבל ערבי בן 16 ברחוב חיי טייב פינת צבי הרלינג בשכונת קרית הרצוג.

הוא אושפז במצב קל.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות