ראשון במפלגה חרדית: פרוש הכריז על פריימריז ב’שלומי אמונים’ בב”ב

יו"ר 'שלומי אמונים' הכריז בכינוס עם נציגי הקהילות בבני ברק כי הסיעה תקיים פריימריז -לקבוע את הרכב הנציגים במועצת העיר: "עלינו לוודא שכל הקהילות מרגישות מיוצגות" • "נתמוך בזייברט לראשות העיר. מצפים שכך כל אגו"י תתמוך גם במועמדים שלנו ברחבי הארץ" 
אריה ריבקינד
כ"ז סיון התשפ"ג / 15.06.2023 23:15

פריימריז ראשון במפלגה חרדית: יו”ר סיעת ‘שלומי אמונים’ השר מאיר פרוש קיים הערב (ליל שישי) כינוס עם עשרות נציגי הקהילות החסידיות בבני ברק – והכריז כי המפלגה תקיים פריימריז, על מנת לקבוע את הרכב הנציגים של הציבור הכלל-חסידי במועצת העיר בני ברק.

השר פרוש: “עלינו לוודא שכל הקהילות מרגישות מיוצגות. אני מציע את יוסי דייטש כגורם חיצוני שיהיה יו”ר ועדת הבחירות לפריימריז בעיר ויפקח, יחד עם נציגות של הקהילות, על התהליך”.

פרוש הוסיף: “באשדוד ויתרנו על הבכורה שקיבלנו שם בבחירות הפנימיות לטובת גור, מפני שהנתונים השתנו. אני מקווה שהם בבני ברק ילמדו מאיתנו ויתנו לציבור הכלל-חסידי יותר נציגים במועצת העיר, כי גם בבני ברק השתנו יחסי הכוחות”.

במסר לקראת הבחירות בכל רחבי הארץ הדגיש: “אין שום סיבה שלקהילה אחת יהיה יותר מנציג אחד במועצת העיר. המטרה שלנו באגודת ישראל היא לאחד את הקהילות ואני מבקש שנמצא דרך לשלב עוד ועוד נציגים מכל הקהילות”.

יו”ר שלומי אמונים הצהיר עם נציגי הקהילות: “נתמוך במועמד אגודת ישראל לראשות העיר הרב חנוך זייברט. אנו מצפים שכך כל אגודת ישראל תתמוך גם במועמדים שלנו ברחבי הארץ”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות