הישג למלחמה בפרוטקשן: נעצרה כנופייה אכזרית שגבתה דמי חסות בצפון

שוטרי מחוז צפון חשפו כנופייה שסחטה בעלי עסקים וגבתה מהם 'דמי חסות' • במקרה אחד הציתו משאית, במקרה אחר תקפו שומר - וגרמו נזק לכלים ההנדסים במקום
חיים טוויל
כ"ד סיון התשפ"ג / 13.06.2023 12:11

המלחמה בפרוטקשיין במחוז הצפוני: במסגרת חקירה סמויה שנוהלה בימ”ר של משטרת מחוז צפון, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, הצליחו החוקרים לפענח אירוע של רעולי פנים שהציתו משאית בכפר טפחות לפני יותר מחודש, במטרה לסחוט את הבעלים ולקבל ‘דמי חסות’.

ממכרת: כל מה שאתם צריכים לדעת על הנזק של סיגריות אלקטרוניות

עם התפתחות החקירה, הצליחו החוקרים לפענח אירוע נוסף של תקיפה וחטיפה של טלפון נייד משומר ששמר על כלים הנדסיים, ובהמשך גם גרמו נזק לכלים, סמוך לכפר גדות – לפני כחודשיים.

הנאשמים איימו על השומר בטענה שמדובר בשטח שלהם. “זה השטח שלנו, אם תחזור לכאן ניתן לך כדור בראש”, אמרו, תוך כדי שחטפו את הטלפון הנייד שלו, גרמו נזקים לכולם ההנדסיים שחנו במקום – והכל במטרה לסחוט את הבעלים.

לפני כשלושה שבועות נעצרו חברי הכנופייה במסגרת גל מעצרים נרחב בכפר טובא זנגריה, ובהמשך הצליחו החוקרים לגבש תשתית ראייתית כנגד חברי הכנופיה: יוסף הייב (33) מוהנד היב (35) ומאג׳ד הייב (25) – ופרקליטות מחוז צפון הגישה נגדם כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

“שוטרי מחוז צפון פועלים כנגד כנופיות וארגוני פשע בתחומים רבים, תוך מתן דגש מיוחד על עבירות של סחיטה באיומים כנגד בעלי עסקים, אשר מוצאים את עצמם לא רק תחת המעמסה של ניהול עסק עצמאי, אלא גם במצב בו הם ובני משפחותיהם מאויימים ונזקים נגרמים לעסקיהם ורכושם הפרטי”, אומרים במשטרה.

“משטרת מחוז צפון מפעילה את כל האמצעים העומדים לרשותה, על מנת להילחם בתופעה ותעשה ככל הנדרש כדי להבטיח את שלום המתלוננים, לעצור את העבריינים ולהובילם באזיקים אל בית המשפט”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות