“חזיר”, “שמן”: מפגיני שמאל ירקו בת”א על השר ישראל כ”ץ וקיללו

מפגיני השמאל תקפו את שר האנרגיה בכנס בתל אביב - וצרחו: "חזיר, שמן, חבר של פוטין, מושחת" • יצא מהמקום בליווי של כוחות יס"מ • כ"ץ: "ממול ניצבו מפגיני החושך שצווחו וגידפו ומסתבר שבסוף גם ירקו. לא אירתע"
חרדים 10
כ"ג סיון התשפ"ג / 11.06.2023 23:05

מפגיני השמאל ירקו הערב (ראשון ) על שר האנרגיה והתשתיות ישראל כ”ץ, בעת שיצא מכנס בתל אביב – וקיללו אותו.

המפגינים צעקו לעבר השר “חזיר”, “שמן”, “מושחת” ו”חבר של פוטין”.

כ”ץ חולץ מהמקום בליווי כוחות של יס”מ.

גם בזמן נאומו בכנס צרחו המפגינים וניסו למנוע מהשר לדבר.

השר יצחק גולדקנופף גינה את המפגינים: “ההתנהגות הבריונית שהופנתה הערב כלפי השר ישראל כ”ץ ראויה לגינוי מקיר לקיר. זו אלימות בזויה, ועל גופי האכיפה מוטלת חובה למצות את הדין עם הבריונים. אני שולח חיזוק לידידי השר כ״ץ”.

השר הגיב על המתקפה: “השתתפתי הערב בטקס הדלקת האור במלאת 100 שנים להדלקת החשמל הראשונה בת״א. ממול ניצבו מפגיני החושך שצווחו וגידפו ומסתבר שבסוף גם ירקו. לא אירתע מאלימות המתחזה לדמוקרטיה. אמשיך לבנות את המדינה על פי דרכי וחזוני”.

שרת התחבורה מירי רגב גינתה: “אני מגנה בכל תוקף את התקיפה הערב נגד ישראל כץ ומחזקת את ידו. הפרקליטות תתעלם, התקשורת תנרמל והשמאל יחבק את פורעי החוק, אבל אנחנו ננצח. ואני אומרת לכל חברי בימין, מנהיגות נבחנת ברגעים אלה. באנו למשול ולא להתנצל”.

ח”כ קטי שטרית מהליכוד: “אני מחזקת את השר ישראל כ”ץ. זה בלתי נסבל ונחצו כבר כל הקווים האדומים, גם למחאה יש גבול! ישנם אנשים בריונים, אלימים, וחסרי בושה שאיבדו את זה לגמרי! הגיע הזמן שמערכת האכיפה וכוחות הביטחון ישימו סוף לתופעות האלה לפני שיירצח פה נציג ציבור”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות