אריה עמית: פרחח, עבריין צעצוע • בן גביר: מתקן את מה שהוא הרס

ניצב בדימוס אריה עמית, לשעבר מפקד מחוז ירושלים, תקף בחריפות את השר לביטחון לאומי: "השתלטו על המשטרה השתלטות עוינת. שר שהוא עבריין מורשע" • לשכת השר: "בן גביר מתקן את מה שעמית וחבריו ה'לשעברים' הכושלים הרסו במשך שנים"
חרדים 10
י"ט סיון התשפ"ג / 08.06.2023 12:20

ניצב בדימוס אריה עמית, לשעבר מפקד מחוז ירושלים, תקף הבוקר (חמישי) בחריפות את השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר.

ממכרת: כל מה שאתם צריכים לדעת על הנזק של סיגריות אלקטרוניות

“השתלטו על המשטרה השתלטות עוינת. שר שהוא עבריין מורשע, תומך טרור, פרחח, עבריין צעצוע, וראש מטה שהיה בדוקאי של השב”כ”, טען עמית בראיון ל-103FM.

הוא הוסיף: “הבוקר קראנו שגם בנצי גופשטיין, שהוא יו”ר הארגון הכי שחור משחור שיש במדינה הזו, מעורבב והפך להיות היועץ של השר העבריין המורשע. אל מולם עומד מפכ”ל חלש מאוד שלא מסתדר עם הניצבים שלו.

“חלק מהקצינים הבכירים שרוצים להתקדם מוכנים למכור את היושרה שלהם. כאלה שחושבים רק על הקידום שלהם התחילו כבר להתנהל לפי מה שבן גביר רוצה והופכים להיות הרבה יותר אגרסיבים בטיפול באירועי סדר. זה דבר שמבחינתי הוא מבייש, זה כל כך מעציב אותי”.

לשכת השר הגיבה: “אריה עמית ושכמותו הם ההוכחה למה צריך שר לבטחון לאומי עם קונספציה אחרת. השר בן גביר הביא תשעה מיליארד ש”ח למשטרה, הגדיל משמעותית את מספר התקנים של המשטרה, ביצע מבצע אכיפה במזרח ירושלים.

“כאשר עמית וחבורתו לא העזו להיכנס לשם, הורה השר לשנות בתנאי המחבלים בכלא והעביר את חוק עונש מוות למחבלים בקריאה טרומית, העביר את חוק הנשק וחוק הפורטקשן ועמל בימים אלו על הקמת משמר לאומי. השר בן גביר מתקן את מה שעמית וחבריו ה’לשעברים’ הכושלים הרסו במשך שנים”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות