אגרופים וסטירות: פועל ניקיון ערבי תקף דתיה לעיני בנותיה הקטנות

פועל ניקיון בן מיעוטים של חברת קלינור תקף לפני שבועיים בירושלים יהודייה באגרופים ובמכות בחניון אגד • חוננו פנה למשטרה בדרישה לעצור את התוקף •  עו"ד חיים בלייכר: "למגר את הטרור הזה שפוגע בנו מבפנים"
חיים טוויל
י"ז סיון התשפ"ג / 06.06.2023 11:57

עו”ד חיים בלייכר מארגון חוננו פנה במכתב למשטרה בבקשה כי תעצור בן מיעוטים העובד בחברת הניקיון קלינור, אשר תקף לפני שבועיים בירושלים יהודייה באגרופים ובמכות בחניון אגד בעיר לעיני בנותיה הקטנות, תוך שהוא בועט ברכבה.

ממכרת: כל מה שאתם צריכים לדעת על הנזק של סיגריות אלקטרוניות

למרות שחלפו שבועיים מהתקיפה וזהותו של התוקף ידועה ואף נמסרה למשטרה – התוקף עדיין לא נעצר.

במכתבו מתאר עו”ד בלייכר את האירוע: “מרשתי נסעה ברכבה יחד עם ארבע בנותיה הקטנות, כאשר במקום נוצרו בעיות בתנועה עקב הפגנה שהתקיימה ברחובות סמוכים. שוטרי התנועה כיוונו את כלל הרכבים, ובתוכם רכבה של מרשתי, להיכנס לחניון ‘אגד’ ולעבור דרכו בכדי לצאת מצידו השני. מרשתי נעמדה בטור הרכבים שעברו במחסום הזרוע הקיים בכניסה, והתקדמה לאיטה. בשלב מסוים, הבחין בה עובד נקיון בן מיעוטים של חברת ‘קלינור’ שעמד במקום. יצויין כי מרשתי הינה אשה בעלת חזות יהודית דתית, הלבושה במטפחת לראשה.

“לפתע וללא כל סיבה, ניגש לרכבה עובד הניקיון, והחל לדפוק בחוזקה על גג הרכב ולבעוט בפח הרכב, תוך שהוא צועק בערבית. מרשתי התחננה שייתן לה לעבור, אולם הלה החל להכות אותה מבעד החלון הפתוח, בסטירות ובאגרופים לפניה, וכן הלם באגרופיו על זכוכיות חלונות הרכב מאחוריהן ישבו הילדות והבהיל אותן”.

בלייכר הוסיף ופרט כיצד תקף הערבי את היהודייה, שבר את מראת רכבה ואת הפלאפון שלה: “הבנות ברכב נבהלו בצורה חמורה מהסיטואציה, פרצו בבכי והפצירו באימן לברוח. היא ניסתה לנסוע אך הלה נעמד מול הרכב ולא נתן לה לנסוע. לאחר מכן תפס התוקף את ידה של מרשתי, סיבב אותה לאחור, תוך שהיא נאלצת לאחוז בהגה בידה השנייה.

“מרשתי צעקה לעברו שיניח לה, אך הלה המשיך להכות אותה באגרופים ובסטירות, ובסיום אף שבר את מראת הצד השמאלית. מרשתי הצליחה להתקדם מעט עם הרכב ויצאה על מנת לצלם את התוקף, אך הלה התנפל עליה, העיף את המכשיר מידיה אל הקרקע, מה שגרם נזק רב למכשיר.

“נהג חרדי שהבחין במתרחש וירד מן הרכב לסייע לה, גרם לתוקף לחדול ממעשיו ולהניח לה. לאחר מכן ראתה מרשתי כי נהגים בני מיעוטים שהיו במקום ניגשים לתוקף, ומורים לו להתאשפז ולומר כי היא ניסתה לדרוס אותו”, כתב בלייכר.

בלייכר מציין במכתבו, כי מקום האירוע מצולם וכי זהותו של התוקף ידועה לנפגעת והיא העבירה אותה למשטרה, אך עד כה לא נעצר התוקף.

בלייכר פונה למשטרה ומבקש כי תעצור את התוקף ותמצה איתו את הדין: “מדובר באירוע חמור ביותר. תקיפה מרושעת לאומנית של אישה מבוגרת ברכבה אל מול בנותיה הקטנות, על ידי פורע צעיר בצורה ברוטאלית כל כך, הינה מעשה חמור שאין לעבור עליו לסדר היום. יש למצות עמו את הדין בגין המעשים החמורים – הכאות, עיקום יד, סיכון אדם בנתיב תחבורה, ונזק ממוני למכשיר הפלאפון ולרכב. אבקש לראות אירוע זה בכל החומרה הראויה, ולפעול למען חקירה ממצה ומעמיקה של המקרה, על מנת להעמיד את התוקף הנאלח לדין כפי הראוי”.

עו”ד בלייכר: “הטרור האסלאמי פוגש את אזרחי ישראל פעם אחר פעם תוך שהטרור אורב להזדמנות בה יוכל לפגוע ולהשפיל אזרחים נאמנים באכזריות וללא הבחנה. משטרת ישראל ורשויות החוק חייבות לפעול בכל האמצעים כדי למגר את הטרור הזה שפוגע בנו מבפנים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות