אלמנתו של מאיר תמרי לסמוטריץ’: “החיים שלנו נחתכו באמצע”

השר בצלאל סמוטריץ' הגיע לניחום אבלים בבית משפחתו של מאיר תמרי הי"ד ביישוב חרמש • האלמנה טל: "אתמול היה יום הנישואין הרביעי שלנו" • סמוטריץ': "דרישת המשפחה להחזרת המחסומים - צודקת" •  דגן הזהיר: "אם לא יוחזרו המחסומים, הירי יזלוג למרכז הארץ, נראה ירי ברחובות" 
חרדים 10
ט"ז סיון התשפ"ג / 05.06.2023 13:48

שר האוצר בצלאל סמוטריץ’ הגיע הבוקר (שני) לנחם את משפחתו של מאיר תמרי הי”ד שנרצח בפיגוע הירי בכניסה ליישוב חרמש בצפון השומרון.

טל, אלמנתו של מאיר הי”ד, אמרה לשר האוצר: “החיים שלנו נחתכו באמצע. אתמול היה יום הנישואין הרביעי שלנו. מאיר היה איש של פתרונות וצריך לראות איך גורמים להחזרת המחסומים לקרות. לא להסתכל על זה בתור בעיה. אין מגבלה – זה רק עניין של רצון”.

השר אמר: “טל, רעייתו של מאיר הי”ד, ומשפחתו כולה – הם אנשים חזקים, נחושים ומאמינים, בצורה מעוררת השתאות. שמעתי מהם דרישות צודקות לשינוי בתפיסת הביטחון של צה”ל ביהודה ושומרון, החזרת המחסומים שמונעים פיגועים ומצילים חיי אדם ויותר התקפיות, וכן לחיזוק התיישבותי של צפון השומרון ובתוך כך הישוב חרמש שבו הם מתגוררים”.

סמוטריץ׳ הוסיף: “סביב חרמש יש אלפי דונמים של אדמות מדינה ואפשר וצריך להקים עליהן אלפי יחידות דיור. כך בעזרת השם יהיה”.

ראש מועצת השומרון יוסי דגן אמר לשר: “הנושא של המחסומים הוא סכנת נפשות. אתה חבר בקבינט המדיני בטחוני. אנחנו מבקשים ממך לעזור לנו, כי אין כאן ביטחון. חייבים להביא פתרונות. אנחנו לא יכולים להמשיך לחיות כמו ברווזים במטווח. צריך לדעת, הירי הזה לא ייעצר כאן. אם הוא לא יטופל עכשיו בצורה הכי תקיפה שיש הוא יזלוג למרכז הארץ ואנחנו נראה ירי על אזרחים ברחובות. זה בידיים שלכם”.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות