המגיש: ‘התקשורת בישראל מבצעת פשע מתמשך בציבור החרדי’

שי גולדן, מגיש תכנית הבוקר של ערוץ 14, על ההשתלחות של המגישה גלית גוטמן: "היא רק השליח. הבעיה היא עם אלה שמנסחים את המסר, ואת אלה ששוטפים כאן את המח של מיליונים"
חרדים 10
א' סיון התשפ"ג / 21.05.2023 00:51

העיתונאי ואיש הטלוויזיה שי גולדן, מגיש תכנית הבוקר של ערוץ 14, התייחס הערב (מוצאי שבת) להשתלחות של המגישה גלית גוטמן, מנחת תוכנית הבוקר “גלית ויואב” בקשת 12, כאשר הכריזה: “החרדים האלו שמוצצים לנו את הדם, חולבים אותנו”.

בחשבון הפייסבוק שלה כתב גולדן:

“אני לא כועס על גלית גוטמן. גלית גוטמן לא קראה מחקר אחד בחייה, בדקה לעומק נתון אחד בחייה, או נחשפה דקה אחת בחייה לקהילה החרדית.

גלית גוטמן היא תוצר – בנאלי למדי – של מנגנון ההסתה המתמשך, השיטתי, העיוור ומשטח המציאות והמגמתי של התקשורת בישראל.

והתקשורת הישראלית אוהבת לספר את הסיפור החרדי בצורה מגמתית, מוטה, חד צדדית, גסה ושטחית.

ואז באה גלית גוטמן ומהדהדת את מה שהיא נחשפת אליו. גלית גוטמן היא רק השליח. הבעיה היא עם אלה שמנסחים את המסר, ואת אלה ששוטפים כאן את המח של מיליונים במסר הזה וגורמים למאות אלפים של גלית גוטמניות לחשוב באמת ובתמים ומעומק הלב שזה בסדר לומר על חרדים “מוצצי דם”.

כי ככה הם מוצגים וככה הם מתווכים.

אז מה הבעיה עם זה? גלית גוטמן באמת מאמינה שזו המציאות, כי זה מה שמשדרים מסביב לשעון, במנגנון הסתה מטורף, בכל הערוצים והאתרים. וזה הפשע האמיתי – הדרך בה התקשורת מדווחת על ומסקרת ומציגה את הסיפור החרדי.

גלית גוטמן היא בסך הכל דוגמא – לא מאד מאתגרת  – של הדרך בה התקשורת בישראל מבצעת פשע מתמשך בציבור ענק”.

ביום חמישי, על רקע ההסתה, הוא פנה בתוכניתו לציבור החרדי – והצהיר: “יש לכם גב, גם מחילונים גמורים כמוני – אנחנו איתכם”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בושה וחרפה
    21/05/2023 03:21
    דנה
  1. גלית גילתה הערב צד אנטישמי מכוער שאין כמותו, פיזרה נתונים שגויים וכינתה את החרדים מוצצי דם, בלי בסיס בלי שום התיחסות לנתוני אמת, גועל נפש, מחריד