פרוש מגנה את תקיפת המאבטח במירון: “מעשה נורא במקום קדוש”

שר ירושלים ומסורת ישראל התייחס לתקיפה המזעזעת של שאפי חמוד, מאבטח במתחם קבר הרשב"י, שהותקף בשבת עם מוט ברזל ואגרופים בידי קבוצת נערים • "שוחחתי היום עם מנהיגים בעדה הדרוזית והבעתי בפניהם את הגינוי הנחרץ שלי"
אריה ריבקינד
כ' אייר התשפ"ג / 10.05.2023 23:19

שר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש, הממונה על הילולת רשב”י במירון, התייחס הערב (רביעי) לתקיפה המזעזעת של שאפי חמוד, מאבטח במתחם קבר הרשב”י, שהותקף בשבת עם מוט ברזל ואגרופים בידי קבוצת נערים ממודיעין עלית ובית שאן.

“כמעט הרגו, יצאתי בנס”: מאבטח קבר הרשב”י שהותקף בשבת מספר

“הצטערתי לשמוע על תקיפתו של שאפי חמוד, שאבטח את הר מירון בשבת שקדם להילולא, ונפצע ומאושפז בבית החולים. אני סומך על המשטרה שתמצה את הדין עם העבריינים ופורעי החוק שביצעו את המעשה הנורא הזה במקום הקדוש”, אמר פרוש.

הוא הוסיף: “שוחחתי היום עם מנהיגים בעדה הדרוזית והבעתי בפניהם את הגינוי הנחרץ שלי לאלימות חמורה שכזו במקום הקדוש, בסמוך לציון הרשב”י במירון. לבקשתי, אתמול הגיע נציג מטעם המשרד לבקר את שאפי בבית החולים ולהעביר לו את ברכתי לרפואה שלמה”.

הוא התייחס גם למטען החבלה שהונח בציון התנא סמוך לכפר סאג’ור שבצפון. “החבלה בציון רבי ישמעאל כהן גדול על ידי מטען נפץ מזעזעת ועל כוחות הביטחון לוודא כי המבצעים יובאו לדין. אסור בשום אופן לפגוע בקברי צדיקים ועלינו למנוע בכל חברה הידרדרות למעשי אלימות שכאלו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות