וידר לארבל: “בני ברק סובלת ממכה נוראית, אתה חייב להתערב מיד!”

בפנייתו לשר הבריאות, כותב חבר המועצה: "בני ברק על כרבע מיליון תושביה, סובלת ממכה נוראית של חולדות שממלאות את העיר ומתרבות בקצב מדאיג. מכרסמי הענק לא רק פוגעים ברכוש - אלא מסכנים חיי אדם ממש"
אריה ריבקינד
ט"ז אייר התשפ"ג / 07.05.2023 17:05

בעקבות ההחמרה במכת החולדות בבני ברק וההיעדר הטיפול העירוני: יעקב וידר, חבר מועצת העיר בני ברק ויו”ר ועדת הביקורת בעירייה, פנה לשר הבריאות משה ארבל, בדרישה כי משרד הבריאות יתערב באופן מיידי במצב.

ההילולא: זה כל מה שאתם צריכים לדעת לפני הנסיעה למירון

בתקופה האחרונה חלה החמרה משמעותית במכת העכברושים בבני ברק – ובעקבותיה לעליה חדה במקרי הנשיכה בעיר, כאשר פעוט בן שנתיים ננשך בגן בו התחנך ובן ארבע ננשך בגן שעשועים. שניהם נזקקו לטיפול רפואי דחוף.

בפנייתו לשר משה ארבל, ושהעתקים ממנו נשלחו גם ליו”ר ועדת הבריאות ח”כ אוריאל בוסו, ולמנכ”ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב – כותב חבר המועצה וידר כי מזו תקופה “בני ברק על כרבע מיליון תושביה, סובלת ממכה נוראית של חולדות שממלאות את העיר ומתרבות בה בקצב מדאיג. מכרסמי הענק חודרים לבתי מגורים, מוסדות חינוך, לעסקים ואף לפעוטונים ולגני ילדים, דבר שלא רק פוגע ברכוש – אלא מסכן חיי אדם ממש”.

וידר הוסיף: “הבעיה לא קיימת בערים הסמוכות אלא אך ורק בבני ברק, ועל פי מומחים עימם התייעצתי, חלק מרכזי ממנה נובע עקב היותה של בני ברק אחת מהערים המלוכלכות והמוזנחות ביותר בישראל”.

יצוין, כי בדיון שיזם וידר במועצת העיר על המכה הקשה, התעמת ראש העיר אברהם רובינשטיין עם וידר, וטען, כי העיר “נקייה ומצוחצחת”. הצעתו של וידר לעלות את הנושא לראש סדר היום נדחתה כשכל חברי המועצה התנגדו, והיחידים שתמכו היו יעקב וידר וגדליהו בן שמעון, סגן ראש העיר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות