בן כספית תקף את “שכרון הכוח” החרדי – וזה מה שינון מגל ענה

בן כספית על החרם החרדי על מאפיית אנג'ל: "תגיד לי אתה, הם לא ירדו קצת מהפסים?" • ינון בגל: "אתם לא הוצאתם כסף מהמדינה לפני דקה? עשיתם חרם כלכלי על מדינת ישראל. פתאום זה כבר לא בסדר?"
חרדים 10
ט"ז אייר התשפ"ג / 07.05.2023 10:02

בפתח תוכניתם הבוקר (ראשון) דנו ינון מגל ובן כספית בחרם החרדי על ‘מאפיית אנג’ל’,  בעקבות השתתפותו של עמר בר־לב, יו”ר דירקטוריון החברה, בהפגנה מול ביתו של מרן ראש הישיבה הגרי”ג אדלשטיין.

איפה אתה רוצה את ה’דירה בהנחה’ שלך? המדריך להשתתפות בתוכניות

בן כספית אמר: “לא מצליח להבין את החרדים. אני חושד מתחילת האירוע שהם קצת התבלבלו, ששכרון הכוח עלה להם קצת, אתה יודע לאן. הם עדיין 15 אחוז מהאוכלוסיה נכון לרגע, למה הם עושים את הדבר הזה? מאפיית אנג’ל מפרנסת מאות משפחות ואלפי אנשים. אז עמר בר לב עמד 300 מטר מהבית של הרב אדלשטיין. תגיד לי אתה, הם לא ירדו קצת מהפסים?”

ינון מגל השיב: “אתם לא הוצאתם כסף מהמדינה לפני דקה? עשיתם חרם כלכלי על מדינת ישראל. לא עשיתם את זה? פתאום אחד שמתעצבן שיו”ר אנג’ל מפגין לו מול הבית, אז הוא אומר ‘אני את החלה שלהם לא קונה, אז פתאום זה כבר לא בסדר”.

בתגובה אמר בן: “אתם מענישים מאפייה היסטורית, סמל של ירושלים”.

בהמשך, סיפר בן: “יש דיבור על חרם על מערך הכשרות. זו יכולה להיות פצצת אטום. אנחנו רבים יותר מהחרדים”.

ינון לא התרגש: “חילונים שמחרימים הם די מעט, רוב הציבור הוא מסורתי. רוב הציבור לא יחרים מסעדות כשרות. הכול בסדר, אפשר להתקדם”.

בתגובה אמר בן: “אתה טועה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות