מסתערבים מחופשים לנשים: כך חוסלו המחבלים בלב הקסבה • צפו

חלק מהלוחמים שחיסלו את שני מחבלי חמאס שרצחו את לוסי די ובנותיה רינה ומאיה תועדו צועדים בסמטאות הקסבה מחופשים לנשים • בתקשורת הפלסטינית וברשתות החברתיות משודרים סרטונים המתעדים את התיחכום של המסתערבים • צפו בתיעוד גם ממצלמות הקסדה של לוחמי הימ"מ
חיים טוויל
י"ג אייר התשפ"ג / 04.05.2023 18:21

שעות לאחר החיסול של מחבלי חמאס מועז אל מצרי וחסן אל קטטני –  שני המחבלים שרצחו בפיגוע בבקעת הירדן את לוסי די ובנותיה מאיה ורינה הי”ד בחג הפסח, מתבררים פרטים נוספים על הפעולה הנועזת והחריגה שבוצעה לאור יום בקסבה של שכם.

איפה אתה רוצה את ה’דירה בהנחה’ שלך? המדריך להשתתפות בתוכניות

מאז המבצע משודרות בתקשורת הפלסטינית וברשתות החברתיות תמונות המסתערבים שנכנסו לקסבה והצליחו להגיע עד לדירת המסתור של המחבלים, כשהם צועדים מחופשים בדרך ליעד.

בחלק מהתיעודים של מצלמות האבטחה ברחובות שכם נראה הכוח המסוערב מחופש לנשים פלסטיניות ולאנשי עבודה שצועדים ברחובות הצרים של הקסבה. מיד אחריהם עובר כוח צה”ל עם מדים שמסייע להם במעטפת.

בתיעוד נוסף נראה הכוח מחופש לאנשים המפנים את הזבל בלב הקסבה.

לפי ‘חדשות 12, התמונות הללו מייצרות תחושה קשה מאוד במה שמכונה “ערי המקלט” הפלסטיניות. לעומת הקסבה של שכם, מחנה הפליטים בג’נין מרושת במצלמות ובחמושים שמכתרים את המחנה 24/7, כדי למנוע חדירת כוח מסוערב חמוש לשטח העיר.

חסן קטנאני ומעאד מצרי, שניהם המחבלים פעילי החמאס שחוסלו, הגיעו לאזור של מייסד גוב האריות בקסבה בעזרת הסייען אברהים חורה – שחוסל גם הוא בפעילות של כוחות הבטחון.

חורה סייע למחבלים למצוא את דירת המסתור ולהתגורר במקום במשך כחודש.

 

 

כפי שניתן לראות בתיעוד ממצלמות הקסדה של לוחמי הימ”מ, נפתחה אש חיה לעבר הלוחמים שהגיבו בירי של אמצעים שונים וחיסלו את שני המחבלים שביצעו את הפיגוע.

כמו כן זוהו פגיעות במחבלים נוספים שפתחו לעברם באש לעבר כוחותינו.

במהלך הפעילות נהרג כלב הימ”מ “ג’אנגו” בעת שהגן בגופו והציל את חייהם של הלוחמים.

עדי ראייה דיווחו שכוחות צה”ל צרו על שני בתים בעיר העתיקה של שכם, בהם התבצרו מספר מחבלים, ועל פי הדיווח נעשה שימוש ברחפן מתאבד במהלך חילופי האש.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חיילים בכסבא בשכם
    05/05/2023 12:09
    מקס שיטרית
  1. כל הבבוד לחיילנו הקבה ישמור אותכם מכל פגע רע