הבשורה של סגן השר החרדי לתלמידי בתי הספר החרדים לתרבות ואמנות

סגן השר במשרד התרבות ח"כ יעקב טסלר הודיע: תלמידי בתי הספר החרדיים הנתמכים על ידי משרד התרבות, יכללו בתכנית למימון 50% מגובה שכר הלימודים, החל משנת הלימודים הקרובה • "בשורה גדולה שתביא לפריחת המוסדות והגדלת מספר האמנים והאמניות במגזר החרדי"
אריה ריבקינד
י"ב אייר התשפ"ג / 02.05.2023 22:19

במסגרת התוכנית של שר התרבות והספורט מיקי זוהר, לפיה תבוצע השקעה חסרת-תקדים של עשרות מיליוני שקלים בסטודנטים למקצועות האמנות במוסדות נתמכים על ידי משרד התרבות והספורט – ומימון של 50% משכר הלימוד, הודיע הערב (שלישי) סגן השר ח”כ יעקב טסלר, במהלך הכנס השנתי לרכזות תרבות חרדית בבני ברק, כי בתי הספר החרדים לתרבות ואמנות הנתמכים על ידי המשרד, יכללו גם הם בתכנית המלגות.

עוד שבוע להילולא: כל מה שאתם צריכים לדעת לפני הנסיעה למירון

במסגרת התוכנית החדשה, כל סטודנט יקבל מלגת לימודים ממשרד התרבות והספורט ומפעל הפיס בגובה 50% משכר הלימוד, בתמורה לשעות התנדבות בקהילה.

סגן השר ח”כ יעקב טסלר: “הצלחנו לכלול בתכנית גם את בתי הספר החרדים וכל תלמידי בתי הספר לתרבות ואמנות החרדים, ייהנו גם הם מהמלגה. זו בשורה גדולה מאוד שתביא להוזלה משמעותית של שכר הלימוד ותביא לפריחת המוסדות והגדלת מספר האמנים והאמניות במגזר החרדי.

“זהו צעד ראשון מתוך סדרת צעדים עליהם אני שוקד לטובת התרבות החרדית על כל תחומיה”.

סגן השר שיבר את השר: “יצויין לשבח ידידי שר התרבות והספורט מיקי זוהר, הרואה איתי עין בעין את המשימה המרכזית והיא הרחבת תחום התרבות והתאמתו לצרכים של הציבור החרדי, ותודתי העמוקה נתונה לו על סיועו התמידי, כמו גם הירתמותו להכללת תלמידי המוסדות החרדים בתכנית המלגות”.

פורום ‘מתחם – מוסדות תרבות חרדיים מקצועיים’: “אנו מברכים ומוקירים את סגן שר התרבות חבר הכנסת יעקב טסלר על פועלו למען השוואת זכויות תלמידות בתי הספר החרדיים לאמנויות הנתמכים על ידי משרד התרבות לשאר בתי הספר הכלליים הנתמכים. בשורת מלגות ההשתפות בשכר הלימוד של התלמידות החרדיות יאפשר המשך למידה והתמקצעות של מאות תלמידות ויפריח את עולם התרבות החרדי המקצועי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לייק
    03/05/2023 01:10
    גבריאל
  1. לייק ממני על הבשורה. יישר כוח