אלון דוידי לנתניהו: די כבר עם מכבסת המילים, תחסלו אותם!

ראש עיריית שדרות אחרי ירי המטח ממנו נפתע נתין זר באורח קשה: "מדובר בשני ארגוני טרור ששולטים ברצועה, ומתי שהם רוצים הם יורים. צריך ליזום מבצע, לעשות את זה בחוכמה'' • אלמוג כהן: "הטרוריסטים מרשים לעצמם לירות על ערינו בעת שאנו מוציאים את ילדינו ממסגרות לימודיות"
חיים טוויל
י"א אייר התשפ"ג / 02.05.2023 17:38

מטח רקטות לשדרות: ראש עיריית שדרות אלון דוידי קרא אחר הצהרים (שלישי)  לממשלה להשמיד את ארגוני הטרור ברצועה.

עוד שבוע להילולא: כל מה שאתם צריכים לדעת לפני הנסיעה למירון

“לצערנו, אנחנו מאוד מתורגלים במציאות הזאת”, אמר דוידי לחדשות 13. “יש לנו שלושה פצועים, אחד מהם במצב קשה. המציאות הזו חוזרת על עצמה. בדרך כלל במציאות כזו יש המון כאב שמתפרץ ובכי. אנשים לא רוצים לחיות ככה. הם רוצים לחיות כמו כל תושב במדינת ישראל, בשקט ובביטחון”,

הוא הוסיף: “אני קורא לממשלה ולצבא, די עם מכבסת המילים. מדובר בשני ארגוני טרור ששולטים ברצועה, ומתי שהם רוצים הם יורים. צריך לחסל אותם. אנחנו משלמים מחיר. צריך ליזום מבצע, לעשות את זה בחוכמה”.

ראש העיר שדרות הדגיש: ”אני סומך על צה”ל ועל המפקדים שיעשו את הדברים הנכונים. הביטחון של תושבי הדרום והביטחון של תושבי שדרות קודם להכל. מדובר פה בחיי אדם ובחיים נורמלים שאנשים מצפים להם”.

ח”כ אלמוג כהן מעוצמה יהודית הגיב: “קו אדום נוסף נחצה. לאחר שתקפו אותנו במהלך חג הפסח בירי, כיום מרשים לעצמם הטרוריסטים מרצועת עזה לירות על ערינו ויישובינו בזמן שאנו מוציאים את ילדינו מהמסגרות הלימודיות, במטרה לרצוח אותנו. התגובה חייבת להיות קטלנית וכואבת. אנו תושבי הדרום מוכנים לשהות במקלטים ככל שיידרש ובתנאי שנקבל את השקט אליו אנו וילדינו מייחלים”.

ארגוני הטרור ברצועה הוציאו הודעה משותפת ובה לקחו אחריות על הירי לעבר יישובי העוטף.

ראש הממשלה בנימין נתניהו מקיים בעקבות מטחי הרקטות הערכת מצב ביטחונית במחנה דיין, בסיס גלילות. בדיון משתתפים שר הביטחון, הרמטכ”ל, ר’ המל”ל, ר’ אמ”ן, ר’ אמ”ץ, סגן ראש השב”כ, המזכיר הצבאי של רה”מ, מפקד פיקוד דרום, רח”ט מחקר ורח”ט מבצעים.

צילום: חיים צח /לע”מ

קודם לירי הרקטות, צה”ל תקף בירי ארטילרי ברצועה בעקבות ירי 3 רקטות הבוקר. כרבע שעה אחרי ירי הטנקים, נשמעה אזעקת צבע אדום בשדרות, איבים וניר עם, ולפחות 22 רקטות שוגרו מעזה לכיוון העוטף, כאשר ארבע מהן יורטו ו-16 נפלו בשטח פתוח.

בשדרות זוהו 3 נפילות. באתר בניה בו פגעה רקטה נפצע נתין זר כבן 25 באורח קשה מרסיס, ושני עובדים זרים נוספים נפצעו באורח קל.

בנוסף נפצעו באורח קל גבר כבן 75 ואישה בת 49 לאחר שמעדו ונחבלו בדרך למרחב המוגן.

שר הביטחון יואב גלנט ערך עדכון מצב עם הרמטכ”ל הרצי הלוי בעקבות הירי מעזה, ובסיומו אמר: “כל מי שמנסה לפגוע באזרחי ישראל יצטער על כך”.

כשעה לאחר שהחל המטח לדרום הודיע צה”ל כי הוסרו ההנחיות המיוחדות לתושבי העוטף.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות