מקלב על דוח המבקר: “ראוי לשבח, לא טאטא את המצב תחת השולחן”

סגן השר לפיתוח חרדי על דו"ח מבקר המדינה, שחשף את משבר הדיור בציבור החרדי: "מציג נתונים מדאיגים הפוגעים קשות בציבור החרדי, זוגות מתגוררים בתת תנאים ואין פוצה פה" • "אנחנו תקווה שקדנציה זו, שמקבלת כעת אופק כהונה ארוך, תוכל למצות את התהליכים הארוכים"
אריה ריבקינד
י"א אייר התשפ"ג / 02.05.2023 17:15

מבקר המדינה מתניהו אנגלמן פרסם אחר הצהריים (שלישי) דו”ח נרחב, בו הוא עוסק, בין היתר, במתן המענה למגזר החרדי בנושא דיור. בתוך הדו”ח מציין מבקר המדינה כי היקפי התכנון והשיווק היו נמוכים מן הנדרש.

עוד שבוע להילולא: כל מה שאתם צריכים לדעת לפני הנסיעה למירון

סגן השר לפיתוח חרדי אורי מקלב הגיב על דו”ח מבקר המדינה, בנוגע למשבר הדיור בציבור החרדי:

“הדו”ח מדבר בעד עצמו ומשקף את מה שאנחנו טוענים זמן רב, לא רק שלא הקצו מתחמי בניה עבור הציבור החרדי, לא תכננו ולא שיווקו את הנדרש אלא הממשלה הקודמת אף ניסתה לקחת ולעכב הקצאות שכבר תוכננו לציבור החרדי – ואף לא פעלו ולא עמדו מול ראש ערים שהדירו קליטת הציבור החרדי בעריהם”.

מקלב הוסיף: “מבקר המדינה מציג נתונים מדאיגים הפוגעים קשות בציבור החרדי, זוגות מתגוררים בתת תנאים ואין פוצה פה. למחסור בדיור לציבור החרדי יש משמעות עצומה והשלכות חמורות על כלל הציבור, משבר הדיור זו משימה לאומית”.

הוא הדגיש: “ראוי לשבח את מבקר המדינה שמצא לנכון לבחון את הדברים ולא טאטא את המצב תחת השולחן, אנחנו תקווה שקדנציה זו, שמקבלת כעת אופק כהונה ארוך תוכל למצות את התהליכים הארוכים. אנחנו רואים את ההתחלה של דבר זה כבר באחרונה עם תחילת השיווקים בקרית גת ואנחנו נמשיך לתת את מלא הגיבוי לשר השיכון שפועל ועושה למען כלל הציבורים בארץ”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות