“טעות חמורה, משחקים לידיו”: ליברמן תוקף את בני גנץ ולפיד

על רקע שיחות ההידברות של נציגי הקואליציה והאופוזיציה בבית הנשיא - ח"כ ליברמן תקף: "לפיד וגנץ פשוט משרתים את נתניהו. עוזרים לו לממש את היעד המרכזי שלו"
אריה ריבקינד
י"א אייר התשפ"ג / 02.05.2023 11:49

נציגי הקואליציה והאופוזיציה ממשיכים היום (שלישי) בשיחות ההידברות בבית הנשיא, על הרפורמה במערכת המשפט.

איפה אתה רוצה את ה’דירה בהנחה’ שלך? המדריך להשתתפות בתוכניות

הנושאים שיעלו הפעם על שולחן הדיונים הם עילת הסבירות וסמכויות היועצים המשפטיים. הוועדה לבחירת שופטים לא נמצאת בלוח הזמנים של השיחות היום.

יו”ר מפלגת ישראל ביתנו, ח”כ אביגדור ליברמן, תקף את השיח בין הצדדים:  “המשך השיחות בבית הנשיא ומשחקי הכאילו בין הקואליציה והאופוזיציה הם טעות חמורה”.

הוא הוסיף: “לצערי, לפיד וגנץ משחקים לידיו של נתניהו ועוזרים לו לממש את היעד המרכזי שלו – העברת התקציב עד סוף החודש כפי שהחוק מחייב, שכן בלי העברת התקציב תתפזר הכנסת. אני מציע לחבריי ללמוד מעט מההתנהלות של ראש האופוזיציה הקודם נתניהו, שסירב לחלוטין לשתף פעולה עם הממשלה הקודמת אפילו בנושאים שהוא קידם בעבר בעצמו, למשל תקנות יו״ש וחוק האזרחות”.

לדבריו, “נכון שבשונה מנתניהו ודחליליו לנו כן יש כאבי בטן על חיילים, על נשים מוכות או על מקרי אונס, ובניגוד אליהם לא נפעל נגד הציבור, הערכים והאידאולוגיה שלנו, אך תפקידנו להיות אופוזיציה לוחמת למען עתיד מדינת ישראל ולדעת גם לא להתפשר כשצריך להגיע להכרעות ובכך לשמור על המדינה ציונית, דמוקרטית וליברלית”.

ליברמן הדגיש: “שיהיה ברור, בכל יום שעובר בו ולפיד וגנץ ממשיכים בהתנהלות הזאת, הם פשוט משרתים את נתניהו.

“שלא יהיו לאף אחד ספקות או אשליות, יום אחרי שנתניהו יעביר את התקציב הוא יאשים את האופוזיציה שהיא זו שהכשילה את השיחות ויחדש באופן מיידי את הניסיונות שלו להשתלט על מערכת המשפט ועל ועדת הבחירות המרכזית”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ליברמן
    03/05/2023 14:24
    יוסי
  1. נמאס לראות את המושחת הזה בכנסת