98,677 ש”ח: כך הונה מטפל סיעודי קשישים בבית אבות בבני ברק

החשוד, בן 30 מכפר מרדה, ביצע בכרטיסים עסקאות מגוונות שהבולטת היא משיכת כסף מזומן מכספומט, הזמנת אוכל, קניות במרכולים וטעינת כרטיס נסיעה • הנאשם ביצע סך הכל 23 עסקאות, באמצעות שלושת הכרטיסים • כתב האישום מגולל את השיטה הייחודית בה פעל
חיים טוויל
ט' אייר התשפ"ג / 30.04.2023 14:59

בתום חקירת המשטרה: יחידת התביעות של משטרת מחוז ת”א הגישה כתב אישום כנגד מטפל סיעודי בקשישים  אותם הונה בזמן עבודתו בבית אבות בבני ברק – בסך של 98,677 ש”ח.

איפה אתה רוצה את ה’דירה בהנחה’ שלך? המדריך להשתתפות בתוכניות

כתב האישום הוגש, לאחר שחוקרי היחידה ללוחמה בפשיעה במרחב דן פתחו בחקירה בחודש מרץ, עם קבלת מספר תלונות בגין חשד להונאת קשישים על ידי מטפל סיעודי בקשישים, בבית אבות בבני ברק.

מהחקירה עלה, כי העובד החשוד פעל בשיטה ייחודית, כאשר נכנס לחדריהם של הקשישים, נטל את המכשיר הסלולארי שלהם וחייג למכשיר הסלולארי שלו על מנת לדעת מה המספר שלהם.

בתוך כך, לקח הנאשם את כרטיס האשראי שלהם, התחבר לאפליקציה של הכרטיס – ובכך גילה את הקוד הסודי של הכרטיס, וזאת על מנת לבצע עסקאות ולבצע משיכות מכספומטים.

ממצאי החקירה העלו, כי הנאשם פעל באותה שיטה כלפי שלושה קשישים שונים השוהים בבית האבות, כאשר נטל את הכרטיס שלהם וביצע בכרטיסים עסקאות מגוונות שהבולטת היא משיכת כסף מזומן מכספומט ומעבר לכך, הזמנת אוכל, קניות במרכולים וטעינת כרטיס נסיעה.

הנאשם ביצע סך הכל 23 עסקאות באמצעות שלושת הכרטיסים, בסך של 98,677 ש”ח.

בתאריך 16.4.23, איתרו שוטרי היחידה ללוחמה בפשיעה במרחב דן, ועצרו את החשוד, בן 30 מכפר מרדה, ומאז מעצרו הוארך מעת לעת.

עם סיומה של חקירה מעמיקה, יחידת התביעות של משטרת מחוז ת”א, הגישה ביום חמישי, כתב אישום בגין התחזות כאדם אחר במטרה להונות, נטילה, החזקה ושימוש של רכיב חיוני באמצעי תשלום שלא בהסכמת המשלם בכוונה להשתמש בו בכוונה להונות וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    תושבת העיר
    30/04/2023 20:37
    דינה
  1. לא רק גונבים.
    מכים ומזלזלים בקשישים בבתי אבות
    מי הטיפש שמעסיק אותם???

  2. בית משפט מרחם על האכזרים
    02/05/2023 09:27
    ואחרי כל זה
  3. ומתאכזר אל הרחמנים