מגל: ‘מצאתם מי שדרך על תמונה, עשיתם טררם’. וכך הגיב כספית

בן כספית וינון מגל שוחחו על ההפגנות בעד ונגד הרפורמה המשפטית • מגל טען: "רשתות הסלולר קרסו, ובהפגנה בקפלן זה לא קרה. אין עדות יותר טובה לאיפה היו יותר אנשים" • כספית השיב: "אצלנו לא הושקע שקל אחד של המדינה"
חרדים 10
ט' אייר התשפ"ג / 30.04.2023 11:48

בן כספית וינון מגל חזרו מסופשבוע אל עמדת השידור וסקרו יחד את שלל ההתרחשויות בזירה המדינית והפוליטית.

רוצה להיכנס אל רבי שימען ביום הילולא? כאן תרכוש את הכרטיס

איפה אתה רוצה את ה’דירה בהנחה’ שלך? המדריך להשתתפות בתוכניות

בפתח הדברים, התייחסו השניים להפגנות בעד ונגד הרפורמה המשפטית. “הייתה הפגנה גדולה מאוד של הימין, לפי המשטרה היו שם מעל מאתיים אלף”, פתח ינון. “אין חולק על כך שבהפגנת הימין רשתות הסלולר קרסו, ובהפגנה בקפלן זה לא קרה. אין עדות יותר טובה לאיפה היו יותר אנשים, עם כל זה שאתם במחאה כבר 17 שבועות. זו הייתה הפגנת מחאה, הפגנת עוצמה, אך כהרגלם מצאתם מישהו שדרך על תמונה של חיות ובהרב־מיארה.

“איזו בדיחה. עשיתם מזה טררם. אצלכם בהפגנות שורפים תמונה של נתניהו וכותבים את שמו על סמרטוט רצפה”.

בתגובה, השיב בן: “בקריית הממשלה הרשת הסלולרית קורסת כמעט כל פעם כי התשתית שם אחרת, יש שם סלולר אחר בגלל רגישות הממשלה. הייתי אתמול בקפלן וקרסה לי הרשת, ואצלנו לא הושקע שקל אחד של המדינה ולא התארגנו לזה חודש ימים, לא היו אלף אוטובוסים, אף ישיבה לא מעלה את כולם על האוטובוס. הפגנתם, סבבה, זו דמוקרטיה. עשרות רוקדים הורה על תמונות חיות וברק, בדיוק כמו שעושים על דגלי פלסטין”.

על יוקר המחיה, אמר: “דוד ביטן אמר שההפיכה היא טעות אסטרטגית שפוגעת בליכוד ובמדינה, נתניהו מעביר מסר שהוא לא רוצה פשרה. לא באתי להפגנה כי לא התלהבתי ממנה. הממשלה לא מתייחסת ליוקר המחיה, כך אומר יו”ר ועדת הכלכלה. למי שלא הבין, מחיר הענבים הגיע ל־50 שקל, זה הכי גבוה בעולם. הכל עלה, הכל עולה, הדלק עולה, מוצרי החלב עולים. רק הפיכה בראש שלכם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות