השמאל יפגין נגד החרדים: “נודיע להנהגה החרדית – זה נגמר”

מתנגדי הרפורמה מתכננים להשיק ביום חמישי מאבק שיוקדש ל'שוויון בנטל' - ונגד הציבור החרדי • "קוראים לאחינו החרדים לא לקדם את חוק ההשתמטות" • איש תקשורת: "אם גפני ודרעי היו הולכים איתם, הם היו מנציחים המצב הקיים בחוק יסוד, ממסגרים ותולים בענק בחדר הממשלה"
אריה ריבקינד
ט' אייר התשפ"ג / 30.04.2023 01:08

מארגני מחאת השמאל נגד הרפורמה המשפטית הודיעו הערב (מוצ”ש), כי ביום חמישי הקרוב יתחדשו “ימי השיתוק” כחלק מהחרפת המאבק – כאשר במוקד הפעם: ‘יום השוויון הלאומי’, אותו הם מתכננים להקדיש ל’שוויון בנטל’ והציבור החרדי.

רוצה להיכנס אל רבי שימען ביום הילולא? כאן תרכוש את הכרטיס

איפה אתה רוצה את ה’דירה בהנחה’ שלך? המדריך להשתתפות בתוכניות

מארגני המחאה מסרו: “במסגרת יום השוויון תנועת המחאה תאבק למען השוויון בשירות עבור המדינה ובתרומה הכלכלית ולמען כל אלו שנפגעים כלכלית ממהלכי הממשלה. הימים שבהם צד אחד משרת את המדינה וגם מממן את הישיבות – בזמן שהוא מנסה לייסד פה דיקטטורת הלכה – נגמרו.

“ביום השוויון הלאומי נצא לעשרות פעולות מחאה ברחבי הארץ, עם מחאות מצומת הגומא ועד אילת. ביום זה נודיע רשמית להנהגה החרדית – זה נגמר”.

מ’אחים לנשק’ נמסר: “בלי גיוס אין פיוס?  השבוע מחאת המלואמניקים ‘אחים לנשק’ מעלים קמפיין חד וברור בדיגיטל, ברשתות החברתיות, בשילוט חוצות, ובפעילות גרילה. אנחנו קוראים לאחינו החרדים לא לקדם את חוק ההשתמטות ולכתוב חוזה חדש בחברה הישראלית יחד איתנו במקום. דמם אינם סמוק משלנו”.

 

 

 

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שלו נעלכם לפני שאתם מדברים על החרדים
    30/04/2023 14:18
    אחד שיודע
  1. אתם לא ראויים ללכך את עפר רגליים של החרדים יא אפסים אתם רוצים להפגין נגדם סמרטוטי רצפה עלובים.

  2. פשוט ביותר לפיד הרי נתן דף לבן לחרדים ואמר תרשמו הכל תקבלו
    30/04/2023 19:24
    מ.ו
  3. וכעת עם כל התיסכול שלהם הולכים תמיד על החרדים שהם עצמם מתחננים שיקימו איתם ממשלה והכל יקבלו אז על מי אתם מחרטטים מתוסכלי ביבי והרפורמה והערבים והשופטים אבדתם את זהxxx