ניקי היילי נגד ביידן: מתמודד שוב? “צפוי למות תוך 5 שנים”

שגרירת ארה"ב לשעבר באו"ם, המתמודדת על מועמדות לנשיאות מטעם הרפובליקנים, תקפה בריאיון את החלטת הנשיא המכהן לרוץ בבחירות: "אם אתה מצביע לו, אתה בעצם סומך על קאמלה האריס - הרעיון שיגיע לגיל 86 לא סביר בעיניי. הוא לא יחזיק פיזית 5 שנים אם ייבחר מחדש"
חרדים 10
ז' אייר התשפ"ג / 28.04.2023 14:41

ניקי היילי, שגרירת ארה”ב לשעבר באו”ם שהכריזה על ריצה לראשות המפלגה הרפובליקנית, העריכה אתמול (חמישי), בריאיון שהעניקה רשת ‘פוקס ניוז’, כי הנשיא ג’ו ביידן בן ה-80, צפוי למות תוך חמש שנים ו”לא יגיע לגיל 86″.

רוצה להיכנס אל רבי שימען ביום הילולא? כאן תרכוש את הכרטיס

איפה אתה רוצה את ה’דירה בהנחה’ שלך? המדריך להשתתפות בתוכניות

היילי אמרה בראיון: “הוא הודיע ​​שהוא מתמודד שוב ב-2024, ואני חושבת שכולנו יכולים להיות מאוד ברורים ולומר שאם אתה מצביע לג’ו ביידן אתה למעשה באמת סומך על סגנית הנשיא האריס, כי הרעיון שהוא יגיע לגיל 86 זה לא משהו סביר לדעתי. הוא לא יצליח להשלים פיזית 5 שנים בתפקיד אם ייבחר מחדש”.

רשת החדשות nbc פנתה לסגן דובר הבית הלבן בתגובה לאמירתה של היילי, והוא מצדו השיב ב’עקיצה’ כואבת: “כפי שאתם יודע, אנחנו לא מגיבים ישירות לקמפיינים מכאן. אבל בכנות, שכחתי שהיא רצה?…”

ביום שלישי האחרון הודיע נשיא ארצות הברית, שהוא הנשיא המכהן המבוגר ביותר בהיסטוריה של ארה”ב, כי יתמודד על כהונה נוספת בבחירות 2024, כדי “לסיים את העבודה” שבה החל.

בציוץ בחשבון הטוויטר שלו, לצד סרטון ממהלך כהונתו האחרונה, כתב הנשיא ביידן: “בכל דור יש רגע שבו הם נאלצו לשמור על הדמוקרטיה, ולדרוש את חירויות היסוד שלהם, אני מאמין שזה הרגע שלנו. זו הסיבה שאני מתמודד לבחירה מחדש כנשיא ארצות הברית. הצטרפו אלינו – בואו נסיים את העבודה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות