תסכים לגישור? פרקליטיו של נתניהו והיועמ”שית נפגשו כדי לשכנע אותה

בעקבות המלצת ביהמ"ש לבחון את אפשרות הגישור הפלילי: פרקליטי נתניהו והיועמ"שית נפגשו בניסיון לשכנע אותה להסכים לגישור • מטרת ההליך, אם יצא לפועל: להגיע להסדר טיעון עם ראש הממשלה
חרדים 10
ו' אייר התשפ"ג / 27.04.2023 19:46

היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה נפגשה עם פרקליטיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בנוגע להצעת הליך הגישור הפלילי במשפטו. כך דווח הערב (חמישי) בחדשות 12.

על פי הדיווח,  ההצעה –  שאותה שוקלים הצדדים, נדחתה על ידי גורמי תביעה מטעם היועמ”שית, שמסרו כי היא אינה מעוניינת בניהול הליך שכזה לצורך הגעה להסדר טיעון עם ראש הממשלה.

הפגישה נערכה בתחילת השבוע, בעקבות המלצת השופט עודד שחם לבחון את אפשרות הגישור הפלילי. השתתפו בה בהרב מיארה וצוותה, לצד צוות ההגנה של נתניהו בכל התיקים – ועורך דינו של שאול אלוביץ’, ז’ק חן.

גישור פלילי הוא הליך גישור שמנהל בפני שופט שלא דן בתיק, ובו הוא מסייע בניסוח הסדר טיעון. מטרת ההליך היא לייעל ולקצר את המשפט הפלילי, תוך יצירת הסכמות בין התביעה להגנה.

סנגוריו של נתניהו ביקשו להגיש את תגובתם בתיאום עם תגובת הפרקליטות והיועצת המשפטית, ובמסגרת הניסיון לשכנעה נערכה הפגישה.

ההצעה ללכת לגישור עלתה בבית המשפט, במהלך דיונים על קבילות חומרים שמתנהלים בימים אלה בדלתיים סגורות. עורך הדין ז’ק חן, פרקליטו של איש העסקים שאול אלוביץ’, הוא זה שהציע את הרעיון.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות