סבו של מעין שנהרג: “זה פירק את המשפחה, זקוקים לרחמי שמיים”

הסב, משה דומנוביץ', מתחנן: "התפללו לרפואתם. זה נחת עלינו כמו פצצה משמיים" • אביחי מימון, פרמדיק מד"א, שהוזעק לתאונה הקטלנית, הופתע לגלות שהפצוע - הוא לא אחר מבן דודו: "זיהיתי שבאחד הרכבים נמצא בן דוד שלי, הוא עדיין היה בהכרה - דיברתי איתו"
חרדים 10
ו' אייר התשפ"ג / 27.04.2023 13:09

משפחת דומנוביץ’ מתקשה לעכל את האסון שפקד אותה ביום העצמאות, כשאיבדו את מעין בן ה-10 חודשים, שנהרג בתאונת הדרכים הקטלנית צומת הנגב.

בעוד האב אליה והאח אורי בן ה-7 נאבקים על חייהם ויתר בני המשפחה מאושפזים במרכז הרפואי ‘סורוקה’ בבאר שבע –  הסבא משה דומנוביץ’, סיפר היום (חמישי) בכאב לחדשות 12 מבית החולים: “זה סבל גדול למשפחה. נזק עצום. מדובר על כביש קשה”.

הסב חזר על בקשת המשפחה להתפלל לרפואת הפצועים: “בבקשה תתפללו לרפואתם. אנחנו זקוקים להרבה רחמי שמיים. התאונה הזו מפרקת משפחה. זה נחת עלינו כמו פצצה משמיים”.

רחל, גיסתה של האם, סיפרה לחדשות 12: “הגענו מעט מאוד זמן אחרי שהתאונה קרתה, ומאז לא עזבנו. אנחנו נמצאים פה כל המשפחה המורחבת בין המחלקות השונות. הילד הבכור עבר פגיעה בראש והוא במצב קשה מאוד, צריך לחכות שיתייצב ועדיין לא ברור היקף הפגיעה.

“שני ילדים מאושפזים במצב טוב במחלקה כירורגית. המשפחה במצב מאוד לא פשוט. זו סיטואציה שמאוד קשה לעכל. כאב בלתי נתפס. לא מפסיקים להודות לצוות הרפואי כאן”.

רחל סיפרה על החלטת משפחתה לתרום את מסתמי הלב של מעין הקטן.

מעין ז”ל יובא מחר בשעה 11:00 למנוחות בכפר עציון – כשהוריו לא יוכלו להשתתף בהלוויתו.

אביחי מימון, פרמדיק מד”א, שהוזעק לתאונה הקטלנית בכביש 40 בנגב בבוקר יום העצמאות, הופתע לגלות שאחד מהפצועים – הוא לא אחר מבן דודו.

בשיחה הבוקר עם חדשות 12 שיתף אביחי על הרגע המפתיע מזירת התאונה: “זיהיתי שבאחד הרכבים נמצא בן דוד שלי. השתדלתי להרגיע אותו ולדבר איתו, הוא עדיין היה בהכרה. חילצתי אותו מהרכב במצב קשה, ופיניתי אותו בניידת טיפול נמרץ לכיוון סורוקה.

“רצתי לאמבולנס אחר, שבו היו שני הילדים שלו – הם עדיין היו בהכרה ובסך הכול הם היו מודעים לסביבה. הילדים ראו פרצוף מוכר, והזכרתי להם את השמות של הדודים והאחים והם באמת נרגעו.

“כולם נפצעו ברמות מאוד קשות, ואני חושב אם רק היה כביש עם הפרדה כמו שצריך – אין לי ספק שהתאונה הזו הייתה יכולה להימנע או להסתיים בתוצאה אחרת לגמרי”.

בתאונה נהרג מעין ז”ל, ו-6 נוספים נפצעו ופונו לבית החולים סורוקה בבאר שבע. א

ורי, אחיו בן ה-7, ואביהם אליה – נפצעו קשה והצוותים הרפואיים נאבקים על חייהם בבית החולים. שניהם נותחו אתמול והם מונשמים ומורדמים.

מצבה של האם אילה, גם היא לאחר ניתוח, ושל הנהגת ברכב השני מוגדר בינוני. שני הילדים הצעירים אושפזו במצב קל.

המשפחה קוראת לנהגים לנהוג בזהירות, ומבקשת מהציבור להתפלל לרפואתם של האב והבן: אליה ינון שרגא בן ביה ירדנה, ואורי עמידן בן איילה מלי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות