אמו של מעיין: “מחזירים את המתנה לקב”ה, ברגע אחד החיים התהפכו”

אילה דומנוביץ', האם שאיבדה את בנה התינוק בתאונה הקטלנית בכביש 40: "זכינו בילד מופלא ומתוק, מעיין הביא לנו אור וחיוכים" • הוחלט לתרום את איבריו • במשטרה חושדים: נהגת סטתה בפתאומיות מהנתיב - ופגעה ברכב של משפחת דומנוביץ' • התפללו לרפואת האב ובנו
חרדים 10
ו' אייר התשפ"ג / 27.04.2023 00:41

רופאי המרכז הרפואי ‘סורוקה’ בבאר שבע נלחמים על חייהם של אליה דומנוביץ’ ובנו אורי בן ה-7, המאושפזים במצב אנוש – לאחר התאונה הקטלנית שאירעה היום (רביעי) בכביש 40 סמוך לצומת הנגב.

בתאונה הקשה נהרג התינוק של המשפחה, מעיין ז”ל בן ה-10 חודשים. אחיו הגדול ואביו נפצעו אנושות ושלושה בני משפחה נוספים – אילה האם, והילדים נטע ושחר בני ה-6 וה-4, מאושפזים במצב בינוני בסורוקה.

בני המשפחה החליטו לתרום את איבריו של התינוק.

בני המשפחה מהיישוב נוקדים שבגוש עציון היו בדרכם לטיול בעין עבדת בדרום.

התאונה התרחשה כאשר הרכב של משפחת דומנוביץ’ התנגש חזיתית ברכב בו נהגה צעירה בת 25, תושבת אזור המרכז. הנהגת ברכב השני נפצעה אף היא וגם מצבה מוגדר קשה.

במשטרה חושדים, כי רכבה של הצעירה סטה מנתיב הנסיעה שלו ופגע ברכב של משפחת דומונוביץ’.

אם המשפחה אילה ביקשה להתפלל על חיי בעלה ובנה בן ה-7.

היא סיפרה לאתר ynet: “היינו בדרך לטיול עם הילדים בעין עבדת ולאחר מכן לעשות על האש משפחתי ופתאום ברגע אחד החיים התהפכו”.

היא סיפרה על בנה התינוק שנהרג בתאונה: “זכינו בילד מופלא ומתוק, בן 10 חודשים, שהביא לנו כל כך הרבה אור, מלא שמחה וחיוכים. היום אנחנו מחזירים את המתנה הזו לקב”ה ומקווים שהוא ייתן לנו כוחות להמשיך לגדל משפחה שמחה, להסתכל על מה שיש, ולהודות.

”הבוקר חשבתי כמה שאליה ואני מבורכים שהחיים שלנו טובים, ויש לנו הכול. אני מבקשת להתפלל לרפואה שלמה לאליה ולאורי, ושיהיה לנו כוחות. ומבקשת להודות לכל האנשים שעוטפים אותנו ודואגים ומטפלים. שנזכה להשיב בשמחות”.

התפללו: אליה ינון שרגא בן ביה ירדנה, אילה מלי בת נחמה, אורי עמידן בן אילה מלי, נטע אברהם בן אילה מלי, שחר ישראל בן אילה מלי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות