זעם בטוויטר על תגובת השרה: “מי צריך את ליברמן כשיש מירי רגב”

אנשי תקשורת זעמו בטוויטר על השימוש שעשתה מירי רגב בשמו של יהודה משי זהב, כאשר נשאלה מדוע אין חרדים השנה בין משיאי המשואות ביום העצמאות
חרדים 10
כ"ח ניסן התשפ"ג / 19.04.2023 17:01

מירי רגב, השרה האחראית השנה על אירועי יום העצמאות בהר הרצל, בטקס הדלקת המשואות, הזכירה היום (רביעי) את יהודה משי זהב כדוגמה לחרדי שכן השיא משואה – ועוררה זעם.

איש התקשורת אריה ארליך כתב בטוויטר: “בין מדליקי המשואות החרדים לדורותיהם נמנו דמויות מלאות הוד כמו הרב גרוסמן, הרב שמעון רוזנברג מעפולה, ישראל אלמסי מ’ידידים’, נשיא ‘שלווה’ הרב קלמן סמואלס, המורי התימני יעיש גיאת ועוד. העובדה שמכולם זוכרת מירי רגב רק את משי-זהב ומשתמשת בזה לעקוץ – מלמדת על עולמה הנמוך של השרה. בזוי”.

העיתונאי יהודה שלזינגר הגיב: “גם לא למצוא חרדי שידליק משואה וגם לומר ש”בשנים עברו היה יהודה משי זהב”?! מי צריך את ליברמן כשיש מירי רגב. הזוי”.

מיכאל שמש כתב כי “העובדה שאין חרדים בין משיאי המשואות השנה היא בושה. והעקיצה של מירי רגב עכשיו ש״בשנים עברו היו חרדים כמו משי זהב״ היא אומללה ופוגענית”.

במהלך מסיבת העיתונאים היום, נשאלה מירי רגב מדוע אין חרדים ברשימת מדליקי המשואות, והיא ענתה כי הייתה אישה חרדית שהמליצו עליה והיא נבחרה – אך בחרה שלא להגיע: “הייתה פנייה אחת, מישהי הומלצה על ידי הוועדה, אך היא החליטה שלא”. היא הוסיפה כי בשנים קודמות היו חרדים שהעלו משואות, כמו יהודה משי זהב.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות