השר פרוש: זו הסיבה שדווקא חרדי צריך לנהל את ההילולא במירון

שר ירושלים ומסורת ישראל על ההכנות לקראת הילולת הרשב"י: "נושא ההגעה למירון מורכב מהרבה מאוד דברים. פנצ'ר במקום אחד והכל משתבש. צריך להתפלל" • "אם אנחנו נצליח - יראו שגם חרדים יכולים לנהל פרויקט כזה. זה בוודאי ישפיע על עוד עניינים"
חרדים 10
כ"ו ניסן התשפ"ג / 17.04.2023 12:01

שר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש סיפר הבוקר (שני), בראיון לרדיו’ קול חי’, על ההכנות לקראת הילולת הרשב”י בל”ג בעומר.

השר אמר: “נושא ההגעה למירון מורכב מהרבה מאוד דברים. פנצ’ר במקום אחד והכל משתבש. צריך להתפלל שהכל יהיה כמו שצריך ולקוות שהכל יתקתק”.

לדבריו, “מה שאנחנו עושים – זה אנחנו גורמים לכך שכולם ישאפו לעשות משהו יותר טוב ממה שהיה. ציבור גדול יוכל להיכנס. כל אחד עושה את חלקו בשאיפה ליותר טוב”.

על ההילולא בשנה שעברה אמר: “בסוף מי שניהל את זה לא היה אדם שצמח בציבור החרדי וחי את הרגישויות. אם אנחנו נצליח – יראו שגם חרדים יכולים לנהל פרויקט כזה. זה בוודאי ישפיע על עוד עניינים בהסתכלות על החרדים בארץ”.

על חוק הגיוס אמר: “זה חייב ללכת למקום טוב. אני רוצה מאוד לקוות שיצא בסוף מתווה שמאפשר למי שלומד – ללמוד, ומי שלא – שיבחר לעצמו מה לעשות”.

בדבריו ציין, כי “כשגנץ היה שר ביטחון הוא הסכים על דברים שלפיד לא. כמו להוציא את המכסות מהחוק. נושא הגיוס לא מוסדר כי כל אחד זורק את זה לשני.  אי אפשר לגייס את החרדים. מי שלומד – לא הולך לצבא. מי שלא רוצה ללמוד – בחירה שלו”.

הוא נשאל האם בנו ישראל פרוש ימשיך לקדנציה נוספת בראשות העיר אלעד, והשיב כי הוא ראש עיר טוב, אך יש מחלוקות לגבי מועמדותו, פעם נוספת.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות