נעצר, מסר טביעות אצבע – וכפר באשמה: טראמפ נאשם בפלילים

נשיא ארצות הברית לשעבר התייצב באולם בית המשפט במנהטן - שם הוקרא בפניו כתב האישום, הכולל 34 סעיפים, והוא הצהיר בקולו: "אינני אשם" • בדרכו לבית המשפט צייץ: "לא מאמין שזה קורה באמריקה"
חרדים 10
י"ד ניסן התשפ"ג / 04.04.2023 22:49

דונלד טראמפ , נשיא ארה”ב לשעבר, הגיע הערב (שלישי) למשרדי התובע הכללי ולבית המשפט במנהטן – למעמד הגשת כתב האישום נגדו בפרשת ‘דמי השתיקה’ ששילם לנשים.

עם הגעתו קיבל טראמפ את ההודעה: “אתה עצור!”. אחר כך עבר הליך של נטילת טביעות אצבע.

באולם בית המשפט הוקרא בפניו כתב האישום, הכולל 34 סעיפים. מיד לאחר הקראת כתב האישום, הוא הצהיר בקולו: “אינני אשם”.

השופט בדיון הזהיר את טראמפ בכל הנוגע להתבטאויות שלו בפרסומים ברשתות החברתיות. בנו של טראמפ, דונלד טראמפ ג’וניור, פרסם ברשתות החברתיות תמונה של בת השופט במשפט, וטען שעבדה בקמפיין הבחירות של ביידן והאריס.

טראמפ ופמלייתו ייסעו לנמל התעופה לה-גווארדיה, משם ישוב בחזרה לאחוזתו במאר א-לאגו בפלורידה.

מוקדם יותר הערב, לפני שיצא לבית המשפט, ביקש טראמפ לשנות את מיקום הדיון מבית המשפט במנהטן לזה ברובע סטייטן איילנד בניו יורק. לדבריו, מדובר במשפט “פוליטי”.

הוא טען ברשת החברתית Truth Social כי באזור מנהטן נרשם פחות מ-1% של מצביעים רפובליקנים, מה שלטענתו צפוי להשפיע על תוצאות המשפט.

בדרכו לבית המשפט הוא פרסם ברשת החברתית: “נראה כה סוריאליסטי, וואו, הם עומדים לעצור אותי. לא מאמין שזה קורה באמריקה. MAGA!”.

סקר של סוכנות הידיעות רויטרס הצביע על תמיכה בטראמפ של 48% בקרב מצביעי המפלגה הרפובליקנית – 4% יותר מאותו סקר לפני שבועיים.

המתחרה הבולט שלו, מושל פלורידה רון דסנטיס, זכה בסקר ל-19% בלבד.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות