“עצרתי, רצתי למחבל, הבאתי לו אגרופים ובעיטות ונטרלתי אותו”

בני משולם, מתנדב ב'איחוד הצלה', נסע ברכב כאשר ראה את התנועה של המחבל עם היד והסכין בכניסה למחנה צריפין - זינק עליו ונטרל אותו: "עשיתי מה שכל אזרח צריך לעשות" • מפקד המחוז במשטרה: המחבל, בן 21 תושב חברון, מדובר במפגע בודד. מתחקרים כיצד הגיע לצריפין
חיים טוויל
י"ג ניסן התשפ"ג / 04.04.2023 13:08

בני משולם, האזרח שנטרל היום (שלישי) את המחבל שביצע פיגוע דקירה בצריפין, סיפר בשיחה עם ‘כאן חדשות’, על הרגע בו הבחין במחבל – וזינק מהרכב כדי לנטרל אותו.

“נסעתי עם הרכב וראיתי חיילים על הכביש ועוד מחבל, שראיתי את התנועה שלו עם היד והסכין. מיד עצרתי את הרכב, רצתי למחבל, הבאתי לו אגרופים ובעיטות ונטרלתי אותו”.

משולם גם מתנדב באיחוד הצלה, ולאחר שנטרל את המחבל, האיסטינקט שלו היה לטפל בפצועים. “אחרי שאזרחים רתקו אותו לרצפה רצתי לטפל בחיילים וראיתי שהם היו עם פציעות חודרות. עשיתי מה שכל אזרח צריך לעשות. זאת חובתי האזרחית”.

שני חיילי צה”ל נפצעו באורח בינוני וקל בפיגוע הדקירה שאירע  סמוך לשער ירושלים של מחנה צה”ל בצריפין. כוחות הצלה פינו אותם למרכז הרפואי  שמיר-אסף הרופא.

המחבל, בן 21 מחברון, החזיק בהיתר עבודה ביישובים הישראליים ביהודה ושומרון, ונכנס בניגוד לחוק לישראל. במערכת הביטחון מתחקרים כעת כיצד המחבל הגיע לצריפין.

מפקד מחוז מרכז במשטרה אבי ביטון אמר בתדרוך בזירה כי המחבל הוא תושב חברון. לדבריו, “בהתחלה סברנו שיש מחבל נוסף, אבל כרגע מכמה אינדקציות מפגע בודד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות