לוינסון: “למה אתה ובן כספית כל כך אמוציונליים?” • מה ענה לו ינון מגל

על רקע המחאה המתמשכת נגד הרפורמה המשפטית - הכריז חיים לוינסון: "שכנעתם את עצמכם שלמחנה הליברלי אין ערכים, שאנחנו ריקים" • מגל: "מה תפיסת העולם שלכם? למה הביקורת כל הזמן על החרדים?"
חרדים 10
י"א ניסן התשפ"ג / 02.04.2023 10:47

ינון מגל וחיים לוינסון פתחו היום (ראשון)  את תוכניתם ב-103FM בדיון על ההתנגדות לרפורמה המשפטית.

לוינסון, שתפס הבוקר את מקומו של העיתונאי בן כספית, התייחס גם למערכת היחסים הסוערת בין כספית למגל: “למה אנשים מסתכלים על התוכנית הזאת כאיזו זירת קרב, לא מסתכלים עליה כעל שני עיתונאים מנוסים, אתה ובן, משכילים וחרוצים, שעושים רדיו, מה האמוציות סביב הדבר הזה? אני חושב שאנחנו חיים בתקופה מופרעת. זה כאילו אתם בקרב איגרוף, למה אתם לא יכולים לעשות את זה בדיאלוג?”

ינון השיב: “אתה מזכיר את יאיר לפיד שואל את דודי אמסלם, ‘למה אתה מדבר ככה?’ ומי שואל את זה? אחד המסיתים הכי גדולים בפוליטיקה הישראלית, שלא מפסיק לטנף ולהסית נגד מחנה שלם”.

ינון הוסיף: “אתה הרי מתגולל בטורים שלך, מתנצח, נאבק, משפיל, אני רואה עם שלזינגר בטלוויזיה, שאתה נלחם, להשפיל, ואתה, מכולם, מגיע באיזה בוקר ושואל ‘אבל למה? למה התוכנית הזאת זירת אגרוף?’ למה תמיד העמדות הפנים האלה מגיעות מאותו מילייה, מאותם אנשים הכי אלימים? הכי פרובוקטיבים גם יש להם חוסר מודעות עצמית כזאת”.

לוינסון השיב: “אתה חייב לריב, אתה לא חי בלי זה”.

בהמשך התייחסו השניים למחאות נגד הרפורמה המשפטית

“התחלתם להאמין לעצמכם שחשבתם שאנחנו ריקים, שאין לנו ערכים, שלא נלך לצבא”, תקף לוינסון, “אתם לא מבינים את המהות של הליברליות. דווקא אתה, שחזרת בתשובה וגר בתל אביב, היית אמור להבין שהליברליות היא תפיסת עולם מגובשת. אתם זלזלתם בנו.

ינון מגל תהה: “מה היא תפיסת העולם המגובשת?”

לוינסון השיב: “חיה ותן לחיות”.

בתגובה לכך, אמר ינון: “אז למה הביקורת לצורך העניין כל הזמן על החרדים והחרד”לים. אם זה ‘חיה ותן לחיות’, אז למה כל הזמן מבקרים את האחרים?”

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות