“3 פגיעות כדורים באפוד קרמי, תודה לבורא עולם על הנס המטורף”

אילון צובל, הלוחם שנפצע מירי מחבל בחווארה במוצ"ש האחרון: "תודה על התפילות והתמיכה. תמיד אדע שיש עם מגובש מאחוריי ותמיד תומך"
חיים טוויל
ט' ניסן התשפ"ג / 31.03.2023 11:41

אילון צובל, לוחם חטיבת כפיר שנפצע באורח בינוני סמוך לצאת השבת האחרונה בפיגוע ירי בכפר חווארה, מתאושש מהפציעה – ומודה למתפללים להחלמתו.

אילון הוא בן למשפחה בת חמישה ילדים, בוגר ישיבת בני עקיבא ‘פרחי אהרן’ בקרית שמואל, ותלמיד ישיבת ההסדר בשדרות. בפיגוע נפצע גם חברו אורי חג’בי.

בפוסט שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו, כתב אילון:  “בראש ובראשונה תודה לבורא עולם על הנס המטורף, אין איך להגדיר את המקרה הזה חוץ מנס. 3 כדורים, 3 פגיעות באפוד קרמי. אומנם יש לי טיפה שאריות אבל זה למזכרת.

”תודה למשפחה שלי שכל הזמן לצידי ותומכים בי ובפרט לאמא ואבא וכמובן לאחים שלי וגיסתי. וכמובן המשפחה המורחבת שתמיד שם.

“תודה לחברים על הביקורים, על התמיכה, ממש חיזקתם אותי. תודה לצה”ל ולקצינת נפגעים שעזרו לי ולהורים שלי ממש ועד עכשיו עוזרים בכל מה שצריך מהדבר הכי קטן. באמת לא מובן מאליו.

צובל הודה גם לצוותים הרפואיים בזירת הפיגוע: ”תודה לתאג”ד של גדוד נחשון ולחופ”ל שלי עמית קדוש שהצילו לי את החיים ופה נכנסת תודה מיוחדת לפארמדיקית האגדית של הגדוד שהרגיעה אותי וניהלה את האירוע בצורה מושלמת. תודה למג”ד והסמג”ד והמ”פ שניהלו גם את האירוע בצורה מושלמת והרגיעו אותי תוך כדי האירוע’.

”תודה לצוות הרפואי של בילינסון שטיפל בי במסירות ובאהבה. תודה לאורי חג’בי ולמשפחתו שתמיד שאלו והתעניינו בי ובמשפחה שלי.

“תודה אחרונה לעם ישראל ולכל מי שעזר לי בדרך ושכחתי לציין. תודה על התפילות והתמיכה ולא משנה מה המצב בחוץ אני תמיד אדע שיש עם מגובש מאחוריי ותמיד תומך כשצריך. עם ישראל חי”.

מתחקיר הפיגוע עלה כי אחד החיילים שנפצעו עמד מאחורי הבטונדה ואף לבש שכפ”ץ קרבי, אך הקליע מירי המחבלים חדר לחזהו מהצד, מבית השחי. הפיגוע התרחש בשבת בסביבות השעה 19:00. המחבל ירה מרכב חולף לעבר הלוחמים – ונמלט.  לפי שעה הוא טרם נתפס.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות