עבאס רותח על האופוזיציה: רע”מ “תשקול הצבעות” עד סוף המושב

סוף לשיתוף הפעולה של רע''מ עם האופוזיציה?  מנסור עבאס רתח על הנוכחות הדלה של ח"כי האופוזיציה בדיון על הנשק בחברה הערבית - ואיים: "רע''מ תשקול את ההצבעות שלה בכנסת עד סוף המושב הזה. אין כאן סולידריות גם ברמה הבסיסית ביותר"  
אריה ריבקינד
א' ניסן התשפ"ג / 23.03.2023 01:33

בלגן גם באופוזיציה: חבר הכנסת מנסור עבאס, יו”ר מפלגת רע”מ, הודיע הערב (רביעי) במליאת הכנסת כי החל מהיום, מפלגתו “תשקול את הצבעותיה” בכנסת עד סוף המושב.

הוא תקף את הנוכחת הדלה של חברי האופוזיציה בהצבעה על ההצעה שהגיש ח”כ וואליד טאהא על “הצורך בהקמת ועדת חקירה פרלמנטרית בנושא מחדל הנשק בחברה הערבית”.

עבאס נאם על הדוכן במליאה ואמר: “אני כועס ועצוב, כועס שלא הצלחנו למצוא שותפים במאבק העיקש שלנו בתופעת הפשיעה והאלימות בפשיעה הערבית. לא מצד שמאל ולא מצד ימין. כמובן שעצוב מאד שרק חלק קטן מחברי הכנסת מהאופוזיציה נמצאים במליאה. אני מודע גם לזה שכנראה חלק מהם, אם היה מגיע – היה מצביע נגד ההצעה הזו”.

יו”ר רע”מ איים במליאה כי מפלגתו תשקול את הצבעותיה: “ולכן אני אומר שרע”מ תשקול את ההצבעות שלה בכנסת עד סוף המושב הזה. אנחנו נתכנס והחליט האם אנחנו מחויבים לכל הנושאים או שאנחנו נצביע לפי מצפונינו ולפי האינטרס של החברה הערבית. אין כאן סולידריות אפילו ברמה הבסיסית ביותר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות