אילה חסון: אז הקואליציה תבחר שני שופטים ב’עליון’, מה קרה?

אשת התקשורת האשימה ברדיו 'גלי ישראל': "אנחנו במצב שאפשר לפוגג אותו בקלות, אבל יש כוחות מאוד חזקים שמסרבים לתת למצב להירגע" • "מה שמבאס אותי זה שהרבה מאוד סרק מפומפם פה"
אבי כץ
כ"ט אדר התשפ"ג / 22.03.2023 11:01

אשת התקשורת  אילה חסון טוענת כי באופוזיציה לא מתעניינים במתווה המרוכך שהציג יו”ר ועדת חוקה ח”כ שמחה רוטמן, מהסיבה שהם רוצים להפיל את הממשלה – ותו לא.

בשיחה ל’שומר סף’ עם גדי טאוב ברדיו ‘גלי ישראל’ האשימה חסון: “אנחנו במצב שאפשר לפוגג אותו בקלות, אבל יש כוחות מאוד חזקים שמסרבים לתת למצב להירגע”.

לטענתה, “באופוזיציה לא רוצים את המתווה המרוכך כי הם רוצים להביא להפלת הממשלה, שזה לגיטימי. מה שמבאס אותי זה שהרבה מאוד סרק מפומפם פה. אז הקואליציה תבחר 2 שופטים, מה קרה?”

ח”כ דוד ביטן התראיין לתוכנית הבוקר בערוץ 12, המשיל לתקוע מקלות בגלגלי הקואליציה, וביקר את המתווה המרוכך של יו”ר ועדת החוקה ח”כ שמחה רוטמן.

“הריכוך הזה הוא לא ממש ריכוך. בפועל לא יהיה ריכוך”, אמר ביטן, “כששר המשפטים אומר שימשיכו עם כל החוקים זה לא באמת ריכוך. לא מעט בליכוד חושבים כמוני. שליש סיעה לפחות. לרוב החברים יש בעיה עם המתפקדים של הליכוד שרוצים רפורמה כמו שהציעו בהתחלה. הם רוצים ניצחון ולא מעניין אותם. ח”כים ושרים לא רוצים להיכנס לזה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות