טראמפ חושש שיעצרו אותו ביום שלישי – וזה מה שביקש מתומכיו

נגד הנשיא לשעבר מתנהל הליך משפטי בבית הדין במנהטן בפרשת 'תשלום דמי שתיקה' לנשים עימן קיים קשר • קרא לתומכיו להיאבק נגד המהלך • "יש סימנים שיעצרו אותי. תמחו, תחזירו לנו את המדינה"
חרדים 10
כ"ה אדר התשפ"ג / 18.03.2023 21:34

הרשויות בארצות הברית קיימו בימים האחרונים דיונים על האפשרות שבית משפט יורה לעצור את הנשיא לשעבר דונלד טראמפ. כך דווח ב’כאן חדשות’.

ההשפעות המזיקות של המשקאות הממותקים: כל המספרים והנתונים

טראמפ עצמו צייץ היום (שבת) בחשבון הטוויטר שלו, כי הוא חושש שהמעצר יבוצע, ככל הנראה, כבר ביום שלישי הקרוב – וקרא בפוסט שפרסם ברשת החברתית Truth לתומכיו: “צאו להפגין, החזירו לנו את המדינה”.

טראמפ הוסיף בפוסט שפרסם: “האומה שלנו הפכה למדינת עולם שלישי והיא גוססת . החלום האמריקני מת! האנרכיסטים של השמאל הרדיקלי גנבו את הבחירות שלנו לנשיאות, ויחד איתם את הלב של ארצנו”.

טראמפ, שהחל במירוץ חדש לנשיאות ארצות הברית, אמור להופיע בפני בית הדין הגדול במנהטן בפרשה הנוגעת ל’תשלומי השתקה’ לנשים שטענו כי ניהלו עמו קשרים.

מטרת ההליך היא לברר – האם הנשיא לשעבר ביצע עבירות על החוק, תוך כדי שניהל מגעים על מנת לגרום לאותן נשים לשתוק ולא לפרסם את דבר הקשרים עמו.

אמש דיווחה רשת אן-בי-סי, כי סוכנויות אכיפת החוק בארצות הברית מתכוננות לאפשרות שטראמפ יואשם כבר בשבוע הבא בפרשת ‘תשלומי ההשתקה’. על פי הדיווח, שמתבסס על חמישה מקורות רשמיים בכירים שמכירים את הפרטים, סוכנויות אכיפת החוק בעיר ניו יורק ובמדינת ניו יורק, כמו גם סוכנויות פדרליות, מתכוננות בימים אלה לאפשרות שיוגש כתב אישום נגד הנשיא לשעבר.

החקירה בעניין ‘תשלומי ההשתקה’ היא אחת מכמה צרות משפטיות שעמן מתמודד טראמפ: חקירה פלילית במדינת ג’ורג’יה, על המאמצים לבטל את תוצאות הבחירות של שנת 2020 באותה מדינה. כמו כן יועץ מיוחד בשם התובע הכללי של ארה”ב חוקר את הטיפול של טראמפ במסמכי ממשלה מסווגים, לאחר שעזב את תפקידו, וכן את מאמציו לבטל את תוצאות הבחירות ב-2020.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות