מגל: נתניהו חייב להעביר הרפורמה, אחרת הוא גמר את הסיפור שלו

בן כספית וינון מגל התווכחו בתוכניתם ב-103FM על הרפורמה המשפטית, המחאה - והסרבנים • כספית: "הרפורמה לא תעבור ואם כן המדינה תתפרק" • ינון: "עושים התערבות?"
חרדים 10
ט"ז אדר התשפ"ג / 09.03.2023 11:48

בן כספית וינון מגל התווכחו היום (חמישי), כרגיל, בתוכניתם ב-103FM על הרפורמה המשפטית, המחאה – ועל הסרבנים.

בן: “אמר לי מישהו בכיר מאוד בעולם התקשורת לצפות בתוכנית אחת של הפטריוטים עד הסוף, כי אז אבין באיזה ברוך אנחנו נמצאים”.

ינון: “אני אגיד לך את האמת, אין לי כוח לראות כלום, אני פשוט שחוק, אני מבקש שוב לא להתקשר ולא לשלוח הודעות. מה יהיה עם הטרללת? ריסקיפייד, המניה קרסה, טוב מאוד שהיא ירדה. הבנתי שבלומברג אומרים להשקיע בשקל כי זו ההשקעה הבטוחה ביותר ב-2023.

“בינתיים אני שומע שכל מיני מעודדים סרבנות בתאי השליטה. שני צבאות נהיו לנו פה, הצבא הלבן והצבא השחור, מטעיני הטילים על המטוסים.

“מה הייתם אומרים אם לא היינו מפנים מאחזים? מטריד אותי שצה”ל פספס את ההזדמנות לשרטט קו אדום באשר לסרבנות בחיל האוויר. הציבור לא מוכן לקבל סרבנות, פגיעה בכלכלה, כאוס. הרפורמה תעבור, זה לא יעזור, לנתניהו אין לאן ללכת יותר מדי. הוא חייב להעביר רפורמה, כי אחרת הוא גמר את הסיפור שלו.

“צריך לדבר, אבל לא, דובי לא לא. לפיד וגנץ רועדים מפחד מהמחאה. לאן נגיע, מה אתם רוצים? גם לא מציעים פשרה, גם חוסמים כבישים, גם מסרבים לשרת בצה”ל”.

בן: “הציבור תומך בהמוניו, רק התחלנו, הרפורמה לא תעבור ואם כן המדינה תתפרק”.

ינון: “עושים התערבות?”.

בן: “עזוב, נמאס לי מהשטויות האלה. אני מתפלא שאף אחד לא חשב להזמין גם שלושה מסוקים מוזהבים לגברת, אפשר שיהיה ספר מיוחד מבוורלי הילס שיגור בבלפור איתם, ושיארגן את טקסי בה”ד 1 בלי המשפחות, תביאו חברי מרכז ליכוד. הכלכלן הראשי של פורום קהלת, הפורום שהמית עלינו את האסון, אמר במכתב שהרפורמה תוביל לפגיעה קשה בכלכלה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות