הנשק של המשטרה? זה העונש שיקבל רכב שיאט התנועה בנתב”ג

המשטרה תיערך מחר באזור נתב"ג בכוחות מתוגברים ותנקוט בצעדי אכיפה נגד נהגים שינסו לשבש את התנועה • המפגינים מתכננים למנוע את הגעת נתניהו לטיסה לאיטליה • המפכ"ל: "אפס סובלנות כלפי הפרות סדר"
חיים טוויל
ט"ו אדר התשפ"ג / 08.03.2023 18:18

המחאה נגד הרפורמה במערכת המשפט: מחר (חמישי) יתקיימו אירועי מחאה ברחבי הארץ במסגרתם ייתכנו חסימות צירים ושיבושי תנועה.

המחאה צפויה להגיע גם לנמל התעופה בן גוריון – ומארגני המחאה הודיעו כי הצליחו לגייס אלפי כלי רכב, שבנסיעה איטית בכל הצירים שמובילים לנתב”ג – ינסו למנוע מהזוג נתניהו להגיע לטיסתם המיועדת לרומא.

מפכ”ל המשטרה קובי שבתאי הבהיר, כי המשטרה תפעל ב”אפס סובלנות כלפי הפרות סדר, פגיעה ברכוש, פגיעה בסמלי שלטון ושיבוש של שגרת החיים” – ולא תאפשר חסימת צירי תנועה שלא תואמו ואושרו על ידי המשטרה.

בין היתר, המשטרה מתכננת לתת דוח של 500 שקלים לנהג שיעכב את התנועה בנתב”ג או בכבישים ראשיים אחרים – ו-4 נקודות. בנוסף, הפרעה לתנועה תגרור דוח של 250 שקלים, אי ציות לשוטר יגרור 6 נקודות – וסיכון התנועה יביא להזמנה לדין.

 מי שיאכוף את ההחלטה יהיו כ-3,000 שוטרים שיוצבו ברחבי הארץ, וגם בנתב”ג.

לפי דיווח ב’כאן חדשות’, מחר החל מהשעה 10:30  בבוקר ובמשך כמה שעות, ייסעו המוחים באיטיות רבה בתוך שטח נמל התעופה בן גוריון בין הטרמינלים אחת ושלוש.

על פי התכנון, מחר צפויות בנמל התעופה 400 טיסות, וצפויים לעבור בנמל כ-67 אלף נוסעים. על פי המשוער, בין השעות 10:00 ל-15:00 צפויות להיפגע מן השיבושים יותר ממאה טיסות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות