אברהם בורג מזעזע אחרי הרצח: הלל ויגל הי”ד הם לא אחים שלי

לאחר שהתעמת עם לוחמי מג"ב בדרך לכפר חווארה, יו"ר הכנסת לשעבר טען: "הר ברכה צריך להיות מפונה" • "יש לי צער גדול מאוד על הרצח, כמו שיש לי על כל רצח בסביבה שלנו. האם אני צריך להביע את האבל שלי? התשובה היא לא"
חרדים 10
י"ב אדר התשפ"ג / 05.03.2023 12:41

איש השמאל אברהם בורג, יו”ר הכנסת לשעבר,  תועד ביום שישי האחרון מתעמת ומחליף מהלומות עם שוטרי מג”ב, בשעה שניסה להגיע לכפר חווארה כדי להביע תמיכה בתושבי המקום שנפגעו בהתפרעויות – ביום בו נרצחו בפיגוע הלל ויגל יניב הי”ד.

בסרטון שפורסם ברשתות החברתיות נראה בורג מנסה להתקדם, אולם הוא נחסם על ידי לוחמי מג”ב שדחפו אותו והפילו אותו לרצפה.

בורג שוחח עם ענת דוידוב וניסים משעל ברדיו 103FM: “עמדתי שקט לחלוטין, זה סוף של אירוע ולא תחילתו. מדובר על שבוע מאוד קשה בלב השומרון, מצד אחד רצח של אחים חפים מפשע ובתגובה פעולת נקמה כנגד אזרחים חפים מפשע באותה מידה.

“במקום שראש הממשלה שמבין משהו במחוות תקשורתיות יואיל בטובו לנסוע לחווארה ולהגיד שידינו שפכו את הדם, הוא מגבה את שריו שמגבים את המסיתים. כשרראש הממשלה לא עושה את הפעולה האנושית הנדרשת, אנחנו בתוך חברה אזרחית עושים זאת. באנו להביע סולידריות.

“עשו כל מה שהם יכולים כולל שימוש ברימוני הלם, דחיפות ואגרסיביות מיותרת”, תקף. “מעל מתנוססת שאלה אחת – איפה הייתם בחווארה? לא חוכמה להזדהות עם האנשים בהר ברכה –  חוכמה להזדהות עם הקורבנות בחווארה. הר ברכה צריך להיות מפונה, אסור היה לו לקום.

הוא הבהיר כי יש לו צער גדול מאוד על הרצח, אבל אמירה מזעזעת: “הם לא אחים שלי. אין לי אחים גנטיים, יש לי אחים לדרך ולרעיונות. יש לי צער גדול מאוד על הרצח, כמו שיש לי על כל רצח בסביבה שלנו. האם אני צריך להביע את האבל שלי? התשובה היא לא”.

ממשמר הגבול נמסר בתגובה: “הכוחות פעלו כשורה וברגישות הנדרשת לביצוע המשימה המורכבת, אנחנו מצפים לשיתוף פעולה ולהקשבה לכוחות הביטחון בכל משימה – בעיקר בימים אלו”.

 

הדפס כתבה

5 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חולה נפש
    05/03/2023 15:46
    בני
  1. בס”ד
    איש מטונף, שילך לגור עם האחים האמיתיים שלו , הערביים…
    אחרי כמה שעות יצטרכו את אבו כביר לזהות אותו…
    טינופת

  2. פשוט כלומניק, אפס. ובלשון אחר, מזרוחניק מצוי, הא ותו לא.
    05/03/2023 18:23
    זלמן מהשטעט'ל
  3. בושה וחרפה, מה יש לומר, אם הכהן הגדול שלכם, הקנאי, מר צבי טאו, נחקר בלהב 433, מה יגידו אזובי הקיר
    05/03/2023 18:34
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  4. דוגמת כלי ריק, אברהם בורג?!?!?!

  5. הלל ויגל הם אחיי
    05/03/2023 23:38
    יהודי
  6. כל מי שאומר שהלל ויגל הי”ד הם לא אחיו הוא לא יהודי שהרי:כל ישראל ערבים זה בזה והאדם אברהם בורג שר”י (גם ראיתיו בתמונה עם כיפה, הכלב הזה) אינו יהודי אמיתי והוא מומר לכל דבר ועניין אברהם בורג אתה כופר בתורה במשה בעמ”י בקדוש ברוך הוא, בי, בהלל ויגל הי”ד ובתורתם.
    חזור מדרכך הרעה משוקץ

  7. אתה לא אח שלנו...אתה מהערב רב שיצא איתנו ממצרים...
    06/03/2023 09:11
    מישהו
  8. כל אדם שאין לו רגישות אין לו חלק בעם ישראל.
    מי אתה בכלל שופט חסר לב אטום…רק שיגיעו אליך ומשפחה שלך נראה אותך תומך הטרוריסטים האלו .כוווולםםםםםם מחבלים!!!