חלוץ השווה את נתניהו להיטלר – הליכוד בהודעת גינוי חריגה בשבת

הרמטכ"ל לשעבר השווה את נתניהו להיטלר ואמר: "נתניהו לא פטריוט ישראלי יותר, מבחינתו שתלך המדינה" • "יריב לוין הוא רובוטריק, אין לו שום מבע בפנים" • על איתמר בן גביר: "הוא תינוק שנשבה בחנות צעצועים. מי זה האיש הזה?" • הליכוד: "הסתה לרצח, לאן נעלמה מערכת אכיפת החוק?"
חרדים 10
י"א אדר התשפ"ג / 04.03.2023 19:20

הרמטכ”ל לשעבר  דן חלוץ התראיין ב’שבתרבות’ בראשון לציון והשתלח בראש הממשלה בנימין נתניהו וברפורמה המשפטית.

“נתניהו לא פטריוט ישראלי יותר, מבחינתו שתלך המדינה. לא הרגשתי מאז מלחמת יום הכיפורים חרדה כזו גדולה כמו שאני מרגיש היום. אני לא ישן בלילות”, אמר.

לדבריו, “נתניהו לא פטריוט ישראלי, אשתו אמרה את זה ב-1999 ומאז זה רק הלך ומעצים. גם היטלר אמר ב-1920, אבל הוא נהיה שליט רק ב-1933. מה זה קשור? אני לא משווה ביניהם אבל להגיד לי שמשהו נאמר ב-1999 הוא לא רלוונטי? זה מאוד רלוונטי. כל ההתנהלות מוכיחה שזה מאוד רלוונטי. ההתנהלות של נתניהו היום מוכיחה שהוא לא פטריוט ישראלי”.

על שר המשפטים אמר: “יריב לוין הוא רובוטריק, אין לו שום מבע בפנים. הוא אומר שהוא מוכן לדבר אבל לא מוכן לעצור את התהליך”.

על השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר אמר חלוץ: “הוא תינוק שנשבה בחנות צעצועים. מי זה האיש הזה?”

חלוץ הוסיף: “צביקה פוגל צריך טיפול פסיכולוגי מאוד מסוים להוציא לו מהראש כל מיני מחשבות הזויות. מי שמסכים להיות במפלגה של בן גביר – יש לו שריטה”.

ממפלגת הליכוד נמסר בתגובה, בהודעת גינוי חריגה  שנשלח לכתבים בעיצומה של השבת: “דן חלוץ, שספסר במניותיו ערב מלחמת לבנון השנייה, מאשים בחוסר פטריוטיות את ראש הממשלה נתניהו, אח שכול, לוחם ומפקד בסיירת מטכ”ל שנפצע במבצע סבנה לחילוץ בני ערובה. אחרי שרונן צור ותא”ל במיל’ אסף אגמון השוו את ראש הממשלה ורעייתו לזוג צ’אוצסקו, שהוצאו להרוג מול כיתת יורים, דן חלוץ ממשיך בקו ההסתה ההזוי והמסוכן ומשווה את ראש הממשלה נתניהו להיטלר. אלה הסתות גלויות לרצח. לאן נעלמה מערכת אכיפת החוק?”

ב’יתד נאמן’ פרסמו בעיתון יום ראשון ידיעה נגד לשכת ראש הממשלה על שהגיבה בעיצומה של השבת ו”רבנים ואישי ציבור הביעו את מחאתם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    רק היה עושה ככה לרבין . . .
    05/03/2023 18:13
    גלי
  1. כבר היה בקלבוש