מפגינים צרו שעות על המספרה של שרה • נתניהו גינה: “מביש”

מאות מפגינים התקבצו מחוץ למספרה בה שהתה שרה נתניהו בכיכר המדינה - ולא אפשרו לה לצאת: "המדינה בוערת ושרה מסתפרת" • נתניהו תקף: "הם צרים ומאיימים על רעייתי" • רק לאחר שעתיים, ובחסות שוטרים, היא חולצה • בעל המספרה: "אני בסערת רגשות. שרה הרגיעה אותי"
חיים טוויל ואריה ריבקינד
ט' אדר התשפ"ג / 01.03.2023 22:19

כאלף בני אדם צרו הערב (רביעי) על מספרה בכיכר המדינה בתל אביב, בה שהתה רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו.

עשרות מפגינים גילו, כי רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו מסתפרת במספרה בכיכר המדינה בתל אביב ומיהרו להתקהל מחוץ למספרה ולקרוא קריאות גנאי: “בושה” ו”הגברת עושה לנו תספורת”, “הון-שלטון-עולם תחתון”, “המדינה בוערת ושרה מסתפרת”, ו”פ-ס-י-כ-ו-ל-ו-ג-י-ת”.

בעקבות כך זרמו אל המקום עוד מאות מפגינים שהשתתפו קודם לכן במחאה נגד הרפורמה במערכת המשפט. הם התגודדו מול  הכניסה למספרה, בעוד המאבטחים של אשת ראש הממשלה, חצצו בינם לבין המספרה.

למקום הוזעקו כוחות משטרה שתגברו את המאבטחים שלה, כאשר המפגינים מכריזים: “לא ניתן לה לצאת מהמספרה”.

נתניהו לא הצליחה לצאת מהמקום במשך זמן רב. וילונות המספרה הוגפו ולא היה ניתן לראות את רעיית ראש הממשלה.

רק אחרי השעה 23:00 בלילה, אחרי יותר משעתיים, ולאחר ששוטרים התעמתו עם המפגינים  – שרה נתניהו חולצה בשלום מהמצור.

הספר של שרה נתניהו אמר לחדשות 12, לאחר תום הדרמה: “אני בסערת רגשות, היא הרגיעה אותי”.

ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף בחשבון הטוויטר שלו: “פעילי האנרכיה בהנהגת לפיד ממשיכים לחצות קווים אדומים. כרגע הם צרים ומאיימים על רעייתי בתל אביב. אני קורא ללפיד ולאופוזיציה להפסיק זאת מייד ולגנות מעשה מביש זה שלא היה כדוגמתו”.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיב על המצור של המפגינים על המספרה: “חבורת אנרכיסטים פריבילגים שלא מצליחים להשלים עם הפסד צורב בבחירות ואיבוד השלטון, צרים על אשת ראש הממשלה ולעזאזל חופש התנועה. דמוקרטיה, עלאק”.

הוא הוסיף: “אני מגבה את המשטרה לפעול במהירות וככל הנדרש, כדי להגן על חייה”.

סגן ראש הממשלה ושר המשפטים, יריב לוין: “המצור על רעיית ראש הממשלה, הגברת שרה נתניהו הוא מטורף וחסר תקדים. מי שחשב שהאנרכיה תיעצר בחסימות כבישים ובקפיצה על שולחנות בכנסת, גילה הערב שכשמאפשרים אלימות והפרות סדר זה לא נעצר בזה. הגיע הזמן להחיל את שלטון החוק על אלה שמדברים בשם שלטון החוק, אבל רומסים את החוק ואת זכויות הפרט של כל מי שלא חושב כמוהם”.

השר ניר ברקת: “אני מזועזע מהמצור האלים על אשת רה״מ שרה נתניהו. זהו מעשה לא חוקי ואלים ויש לפעול ביד קשה נגד כל מי שפועל באלימות במדינת ישראל. כל אזרח רשאי להפגין, אך אין אף תירוץ לאנרכיזם ואלימות. אני קורא למשטרה לשים לכך סוף מיד”.

חברת הכנסת צגה מלקו מהליכוד: “בישראל 2023 רעיית ראש ממשלה לא יכולה לצאת מהבית מבלי לחשוש לחייה. הלילה נחצה כאן קו אדום ומסוכן. איבדתם את זה, ובגדול. שרה… חיבוק!”

יו”ר האופוזיציה יאיר לפיד צייץ רק לאחר זמן רב: “קורא למפגינים בכיכר המדינה לאפשר לשרה נתניהו לצאת לביתה. המאבק שלכם ושלנו הוא נגד ההפיכה המשטרית והרס הדמוקרטיה”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מצור
    02/03/2023 05:51
    אדם
  1. מתנגדים לרפורמה עם סיבות אמיתיות אין ולא יהיו

  2. שרה חזקה
    02/03/2023 08:24
    מיכל עוקב
  3. תמשיכי להיות חזקה…אל תוותרי…. כל האנשים האלה חסרי החוליות, הברברים קיימים בכל בעולם…. צריך שהמשטרה תגיב יותר מהר…. כל הפוגע… סופו שייפגע בעצמו

  4. לא מצור ולא נעליים. הכל מתוזמן ומבויים
    02/03/2023 10:32
    יוסף
  5. הכל היה מתוזמן ומוזמן מראש, גם הפרסום ששרה נתניהו נמצאת במספרה..
    הכל כדי לייצר את כל הבלאגן והמצור המתוזמן.
    נתחיל עם זה שלרוב, הספר מגיע לשרה נתניהו הביתה, ולא היא באה אליו.
    אבל נניח שהפעם כן, הסםר הקבוע שלה הוא אופק אהרוני (חפשו בגוגל אופק אהרוני ושרה נתניהו) והמספרה שלו נמצאת בכלל האבני חן.
    נמשיך לזה שכל אדם סביר, כמוני וכמוך, ביום של הפגנות ענק בתל אביב וחסימת צירים וכבישים, לא היינו נכנסים כלל לתל אביב, בטח שלא בשביל “תספורת”… אבל שרה נתניהו היא כן, דווקא ביום שכולו הפגנה אחת גדולה נגד בעלה והמדיניות שלו – היא תכנס לתל אביב, למרכז של המרכז של תל אביב.
    נמשיך עם זה שכששרה נתניהו מתאמת ביקור (מתוזמן) במספרה, ובהוראות והנחיות השב”כ, היא והפמליה שלה יהיו היחידים שישהו במספרה כדי לשמור על בטחונה.
    דווקא הפעם, גולשת אנונימית צילמה סלפי את עצמה ואת שרה והעלתה לרשתות החברתיות בזמן אמת? ולפורומים הנכונים? מי זו אותה אישה? מה תפקידה בכח? מדוע אף אחד לא מדבר על זהותה ומה עשתה שם?
    כששרה נכנסת לחנויות מסויימות או מספרות, היא נכנסת בדר”כ מהדלת האחורית כדי לא ליצור התקהלות.
    מה קרה הפעם? מדוע לא יצאה מהדלת האחורית כשהתחיל הבלאגן?
    הסיבה – כשעושים צבע ופסים וגוונים, זה לוקח 3 שעות ואף יותר… וזה הזמן שהיתה “נצורה” במספרה.

    קיצר, הכל חירטוט אחד גדול, כל האירוע היה מתוזמן ומתוכנן, ונועד כדי לייצר פרובוקציות ועוד זמן מסך לגב’ נתניהו שתבכה שהמשפחה שלה בסכנה.