הצית את גרושתו בביתה – ונהרג כשהתנגש בקיר ליד קבר רחל

אישה בשנות ה-30 נמצאה בדירה בשכונת גילה במצב קשה כשהיא סובלת מכוויות בכל גופה - ואזיקון על צווארה • הגרוש שלה, חרדי כבן 40, אותר ללא רוח חיים ברכבה, לאחר שנמלט מהזירה והתנגש עם הרכב שלה בקיר סמוך לקבר רחל • לשניים ילדים קטנים בני 6 ו-4 • המשטרה חוקרת
חיים טוויל
ח' אדר התשפ"ג / 01.03.2023 12:19

הבוקר (רביעי) הוזעקו כוחות משטרה לשכונת גילה בירושלים, בעקבות דיווח על הצתה של אישה בשנות ה-30 לחייה. כוחות ההצלה שהגיעו לזירה איתרו אותה עם כוויות בכל חלקי גופה – ואזיקון כרוך על צווארה.

הם פינו אותה לבית החולים הדסה עין כרם בעיר, כשהיא מורדמת ומונשמת.

במקביל, התקבל דיווח על רכב אשר פגע בקיר בסמוך לקבר רחל – בתאונה עצמית. כתוצאה מכך, נקבע במקום מותו של נהג הרכב, חרדי כבן 40.

לאחר מכן התברר כי מדובר ברכבה של האישה, איתו נמלט בן זוגה לשעבר מהזירה.

לשניים ילדים קטנים בני 6 ו-4.

מחקירה ראשונית עולה, כי הגבר שפך על גרושתו בנזין והצית אותה. אחר כך לקח את רכבה, ביצע תאונה ומת.

ידידיה גוט, אבי יודקאווסקי, וג’ואל כהן חובשי איחוד הצלה, שטיפלו באישה: “הענקנו לה סיוע ראשוני בזירת האירוע ולאחר מכן היא פונתה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים הדסה עין כרם, כשהיא סובלת מכוויות קשות במרבית חלקי גופה”.

חובש בכיר במד”א משה חמד וחובשת רפואת חירום במד”א ציפי צייגרמן סיפרו: “כשהגענו למקום ראינו את האישה בכניסה לדירה כשהיא מעורפלת הכרה וסובלת מכוויות בגופה. הענקנו לה טיפול רפואי שכלל מתן חמצן ונוזלים ופינינו אותה בניידת טיפול נמרץ של מד”א לבית החולים כשהיא במצב קשה”.

דוד ספדג’, יזהר אוחיון, ואשר אלמסי. חובשי איחוד הצלה, שטיפלו בזירת התאונה: “הנהג היה לכוד ברכבו שהתנגש בשער ברזל של חומת ההפרדה בסמוך לקבר רחל. למרבה הצער בתום מאמצי ההחייאה וחילוצו של הנהג מרכבו על ידי צוותי הכיבוי נקבע מותו, עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל”.

פרמדיק מד”א יושי עמית וחובש רפואת חירום במד”א חיים ישראלי, שהגיעו לזירת התאונה, סיפרו: “כשהגענו למקום ראינו את הנהג כשהוא לכוד מחוסר הכרה בתוך הרכב. מיד התחלנו בטיפול רפואי ובביצוע פעולות החייאה תוך כדי פעולות חילוץ מורכבות של לוחמי האש. המשכנו את הטיפול הרפואי גם לאחר החילוץ אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו”.

מתנדבי זק”א שטיפלו בזירה סיפרו: “הוזנקנו על ידי המוקד לתאונה קשה סמוך לקבר רחל. נהג רכב כבן 40 התנגש בעוצמה בקיר בטון. כתוצאה מעוצמת ההתנגשות מותו נקבע במקום”.

צוותי זק”א טיפלו בכבוד המת ובממצאים בזירת התאונה. נסיבות התאונה נחקרות על ידי המשטרה.

עקב אופי האירוע פעלו בזירה גם צוותי חוסן – היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה.

כוחות המשטרה נמצאים בשתי הזירות והחלו חקירה.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מה יש לציין חרדי?
    02/03/2023 00:50
    אתם סתם מוציאים שם רע
  1. למה?

  2. על מי מרחמים כאן
    02/03/2023 11:05
    משה
  3. למה לכתוב : למרבה הצער נקבע מותו ?
    איזה צער יש כאן בדיוק.
    הלוואי שיהיה כפרה במיתה הזאת

  4. ירחם השם
    02/03/2023 15:48
    אבי
  5. כואב הלב על כל המשפחה הזו,