היועמ”שית קבעה: ח”כ צביקה פוגל ייחקר בחשד להסתה • בימין רותחים

חבר הכנסת מעוצמה יהודית ייחקר במשטרה, בעקבות ההתבטאות החריפה שלו: "חווארה שרופה וסגורה - זה מה שאני רוצה לראות" • השר לביטחון לאומי תקף את החלטת היועמ"שית: "דין אחד לימין ודין אחד לשמאל"
אריה ריבקינד
ח' אדר התשפ"ג / 01.03.2023 12:01

היועצת המשפטית לממשלה, עו”ד גלי בהרב מיארה, אישרה למשטרה לחקור את חבר הכנסת צביקה פוגל בעקבות דבריו על אירועי חווארה. כך דיווח היום (רביעי)  גיא פלג בחדשות 12.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיב: “אותה יועמ”שית שמגוננת על איימן עודה שתקף את השר בן גביר, עופר כסיף שתקף שוטרים, רון חולדאי שקרא לדם ברחובות, אהוד ברק שקרא למרי אזרחי, אהוד אולמרט שקרא ל’קרב פנים אל פנים’, דן חלוץ שקרא לסירוב פקודה ועוד קריאות להמרדה, אותה יועמ”שית ממהרת לחקור חבר כנסת שהבהיר בצורה חד משמעית שהתכוון לכך שצה”ל יעשה את העבודה ולא שאזרחים יקחו את החוק לידיים, וכי הוא לא בעד פגיעה בכל הערבים, אלא בתומכי הטרור בלבד.

“דין אחד לימין ודין אחד לחלוטין לשמאל והוכחה מובהקת לנחיצות הרפורמה”.

ח”כ משה ארבל מש”ס גינה את החלטת היועמ”שית לפתוח בחקירה נגד צביקה פוגל על דבריו. ארבל עצמו גינה השבוע את האמירות של פוגל, אך סבור כי התערבותה של היועמ”שית חוצה גבול.

גם ח”כ חנוך מילביצקי יצא נגד היועמ”שית – וכינה את החלטתה: “טרור משפטי”.

שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, יצחק וסרלאוף, הגיב: “מחזק את חברי יו”ר הועדה לביטחון לאומי ח”כ צביקה פוגל. החלטת היועמ”שית היא החלטה פוליטית ולא משפטית.

“ח”כ פוגל הבהיר את כוונתו בצורה נחרצת שצה”ל הוא שצריך לפעול מול הטרוריסטים ולא האזרחים. זאת מתוך דאגה להרתעה נגד הטרור המתגבר.

“הנחיית היועמ”שית כעת, מול שתיקתה נוכח אמירות חמורות ומסיתות למלחמת אחים, להמרדה ולסירוב פקודה, כמו של חולדאי, אולמרט, ברק, דן חלוץ ועוד, מוכיחה כי פוזיציה פוליטית מנחה את פעולתה”.

ביום שני התייחס פוגל מ’עוצמה יהודית’ ברדיו ‘גלי ישראל’ למהומות בחווארה שהתרחשו בתגובה לפיגוע הרצחני ואמר: “אתמול יצא מחבל מחווארה – וחווארה סגורה ושרופה. זה מה שאני רוצה לראות. רק ככה נשיג הרתעה”.

בריאיון לגל”צ אמר פוגל: “הושגה הרתעה שלא הייתה מאז חומת מגן. אני רואה את התוצאה בעין יפה מאוד”.

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לפטר היועמש
    02/03/2023 02:49
    שמעון ביטון
  1. לשים יועמש חדש היועמש לא עושה את תפקידה זה אולי תפקיד שמתאים לגברים לא לנשים

  2. צביקה פוגל
    02/03/2023 16:16
    אברהם
  3. שאלוהים ישלם ליועמשית על כל הרע שהיא עושה.

  4. מיארה
    02/03/2023 18:36
    עמוס
  5. מי שצריך להתבייש זה….גדעון סער
    זה מה שהיה לך בנמצא ???

  6. פוגל
    02/03/2023 22:43
    אדא
  7. חוצפנית מי את גברת מי שמך למנהיגת העם שתחליטי על פוגל דין ימין דין שמאל עופי מהעניים של המשפט כעת מבנים עד כמה צריך לשנות