הרצח של אודי שטרן ז”ל בצפת: בגלל ויכוח על חוב של 250 ש”ח

בחקירה התברר: במהלך מפגש של מספר אנשים סמוך לבית המנוח, התפתח ויכוח על חוב של 250 ש"ח בין אודי שטרן ז"ל לבין חברו בלאל סארה, במהלכו הכה בלאל את המנוח בראשו • נלכד אחרי 12 יום מסתתר בתוך דיר כבשים
חיים טוויל
ב' אדר התשפ"ג / 23.02.2023 10:07

בתום חקירה מאומצת של שוטרי המחוז הצפוני פוענח רצח אודי שטרן ז”ל, בן 31,  בעיר צפת.

לפני כחודש וחצי, בתאריך 05/01/23, התקבל במוקד 100 של המשטרה דיווח על “חשש לחיי אדם” – לפיו אדם שגר לבדו בדירה בעיר צפת לא ניראה מספר רב של שעות, וכי כלבו נובח מתוך הבית בצורה חריגה.

שוטרים שהגיעו אל הזירה ביצעו הערכת מצב בשטח ומשעלה החשש לשלומו, נפרצה דלת הבית בסיוע כב”ה. בתוך הדירה אותרה גופתו, כשעליה סימני אלימות.

לזירה זומנו חוקרי הזיהוי הפלילי, הגופה נשלחה לבדיקה במכון לרפואה משפטית – ובמקביל נפתחה חקירה בחשד לרצח, שהועברה לאחריות היחידה ללוחמה בפשיעה כנרת במשטרת מחוז צפון.

עם התקדמות החקירה התברר, כי בלילה הקודם לדיווח, במהלך מפגש חברי של מספר אנשים במקום הסמוך לבית המנוח, התפתח ויכוח על חוב של 250 ש”ח בין שטרן לבין חברו בלאל סארה, בן 29, במהלכו הכה בלאל את המנוח בראשו ולאחר מכן עזב את המקום.

בתום פעולות חקירה מגוונות ושימוש באמצעים שונים, נעצר בלאל, שהיה במנוסה במשך 12 ימים, כשהוא מסתתר בתוך דיר כבשים באזור הכפר ראמה.

היום (חמישי), עם סיום החקירה, הוגשו כנגד בלאל כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים המשפטיים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות