מרגי: “עם כניסתי לתפקיד קיבלתי על עצמי להכין חוק אומנה חדש”

שר הרווחה יעקב מרגי השתתף באירוע הוקרה למשפחות אומנה לרגל 'יום המשפחה' בבית הנשיא • "החוק החדש יסדיר את מעמדה של משפחת האומנה מחדש, ויתן מענה לקשיים ולמצוקות המשפטיות הצצות מידי יום ואין להם מענה ראוי"
אריה ריבקינד
א' אדר התשפ"ג / 22.02.2023 00:10

שר הרווחה יעקב מרגי השתתף הערב (שלישי) באירוע הוקרה למשפחות אומנה לרגל ‘יום המשפחה’ בבית הנשיא בירושלים.

“יום המשפחה הוא יום מיוחד”, אמר השר. “יום בו אנו מוקירים את הסביבה הקרובה של כל אחד ואחת מאיתנו, ממנה אנו שואבים את הכוח, את הביטחון, את היציבות, את המוגנות, את החום והאהבה. המשפחה היא יסוד מהותי בחברה, היא המציאות הרגשית, החינוכית, התרבותית, הכלכלית והחברתית.

“אני מודה לכם, משפחות אומנה יקרות – פתחתם את ביתכם ואת ליבכם לילדים ובני נוער, שלא זכו לקבל את המעטפת האופטימלית בביתם. אתם, מעניקים להם מידי יום חוויה משפחתית, סביבה תומכת ואוהבת, תחושת שייכות, תחושה שיש מי שדואג להם, שיש מי שרוצה שיהיה להם טוב. ההקרבה שלכם והנכונות לעמוד באתגר מורכב ולעתים המציאות כלל לא פשוטה אינה מובנת מאליה.

“משרד הרווחה והביטחון החברתי, משקיע את מירב המאמצים בכדי לחזק את שירותי האומנה, להקל על משפחות האומנה ככל שניתן וללוות אתכם במהלך תקופת האומנה.

“עם כניסתי לתפקיד קיבלתי על עצמי להכין חוק אומנה חדש. החוק יסדיר את מעמדה של משפחת האומנה מחדש, ויתן מענה לקשיים ולמצוקות המשפטיות הצצות מידי יום ואין להם מענה ראוי.

“אני רוצה להודות לנשיא המדינה, מר יצחק הרצוג, ורעייתו מיכל, שפתחו בפנינו את ביתם ואפשרו לנו להביע הוקרה והערכה למשפחות האומנה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות