השוטרים עצרו את האוטובוס ושלפו מתוכו את הפורץ עם החנוכיה I צפו

רגע לפני שהגנב נמלט כנוסע תמים באוטובוס עם חנוכיית כסף יקרת ערך, חפצי יודאיקה וכסף שנגנב מבית - נעצר השב"ח עם הרכוש הגנוב • היום הוגש נגדו כתב אישום
חיים טוויל
י"ז שבט התשפ"ג / 08.02.2023 12:39

כתב אישום הוגש נגד פלסטיני, תושב בידו בשנות ה-30 לחייו,  שוהה בלתי חוקי, שפרץ לדירה בירושלים וגנב חנוכיה מכסף, חפצי יודאיקה, תכשיטים וכסף.

הכל החל לפני יותר משבוע: במוקד 100 של מחוז ירושלים במשטרה התקבל דיווח על חשד לפורץ שנמלט מבית מגורים בשכונת בקעה שבדרום העיר.

שוטרי תחנת מוריה שהוזעקו לזירה, עודכנו מפי המתלוננת על תיאורו של החשוד במעשה, בו הבחינה בעת שנמלט.

בסריקות שערכו שוטרי יחידת האופנועים מוריה, הם הבחינו בחשוד כשהוא עולה לאוטובוס. השוטרים חסמו את האוטובוס ולאחר שהנהג פתח את דלתותיו, ביצעו השוטרים את מעצרו של הנאשם, שנשא תיק על גבו.

בחיפוש שערכו השוטרים בתיק, אותרו מספר רב של חפצים השייכים לבני המשפחה שביתם נפרץ זמן קצר קודם לכן: פמוטים, חנוכייה ייחודית מכסף, תכשיטים, כסף, בשמים ורכוש נוסף.

מחקירת המקרה עולה, כי בעלת הבית שהתה באותה עת בחלקו האחורי של ביתה, שמעה רעשים שעוררו את חשדה. כשהתקרבה אל דלת היציאה, הבחינה בנאשם יוצא ומתרחק מהמקום ודיווחה על כך למשטרה ללא שיהוי, עם פרטים מזהים שסייעו רבות באיתורו המהיר על ידי השוטרים ולהשבת הרכוש היקר שנגנב על ידו.

לאחר שמעצרו הוארך בבית המשפט ונתגבשה תשתית ראייתית בגין מעשיו, הגישה יחידת התביעות המשטרתית במחוז ירושלים, כאמור,  כתב אישום לצד בקשה להמשך מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

המשטרה: “דיווח מהיר למוקד המשטרה אודות המקרה ותגובתם המהירה והמקצועית של השוטרים, הובילו לאיתורו ומעצרו של הנאשם שפרץ בעורמה לדירת המגורים וגנב ממנה רכוש יקר ערך. משטרת ישראל תמשיך לפעול באופן נחוש כנגד עבריינים בכלל וכנגד אלו הפוגעים בביטחונו של הציבור וברכושו תוך מיצוי חקירתם והבאתם לדין”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות