“לא זז” • העץ קרס על מלאכי בן ה-11: אביו משחזר את רגעי האימה

שמאי, אביו של מלאכי שפירא בן ה-11, שנפגע אתמול באורח קשה ביישוב תל מונד מעץ שקרס עליו, סיפר: "ראיתי אותו מחוסר הכרה על הכביש, לא זז ומחרחר. חשבתי שאאבד אותו" • מבקש: "להתפלל בשביל הבן שלי, מלאכי בן רעות"
חרדים 10
ט"ז שבט התשפ"ג / 07.02.2023 18:47

הסופה ‘ברברה’: מלאכי שפירא, ילד חרדי בן ה-11, נפצע אתמול באורח קשה, לאחר שענף של עץ אקליפטוס קרס עליו ביישוב תל מונד.

אביו, שמאי שפירא, היה בבית מדרש סמוך לעץ שממוקם ברחוב משעול המוריה, שם הוא מלמד תורה.

היום (שלישי) הוא סיפר לרענן בן צור מ-ynet על רגעי האימה: “זה היה מראה מזעזע. הבן הקטן היה איתי ואמרתי לו שיקרא למלאכי, כדי שאתן לו שיעור. הבן יצא ולאחר דקה חזר נסער ואמר לי שמלאכי שוכב על הכביש מתחת לענף ולא זז. יצאתי מיד החוצה וראיתי אותו שוכב מתחת לענף גדול, כשהוא מחוסר הכרה ומחרחר. צעקתי לו והוא לא ענה, מיד הזעקתי אמבולנס.

“הוא לא זז, הייתי מאוד מודאג. חששתי שאני הולך לאבד אותו. הילד בא ללמוד בבית מדרש וזה מה שקרה לו? היה גשם, סופה. לא היה קל לעבור את זה, מאוד קשה. העץ שקרס היה בגובה של עשרות מטרים. תושבים אמרו לי שהם התריעו על הסכנה שהעץ יקרוס. הם אמרו לי שהיה שם אגרונום וכרתו כמה ענפים. לא נעשה מספיק ועכשיו בגלל שלא טיפלו בעץ כמו שצריך הבן שלי במצב קשה.

האב הוסיף: “אני מבקש מכולם להתפלל בשביל הבן שלי, מלאכי בן רעות”.

מלאכי פונה במצב קשה על ידי אמבולנס של איחוד הצלה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה, ולאחר ייצוב מצבו הוא הועבר לבית החולים שניידר, שם הוא מאושפז כשהוא מורדם ומונשם בטיפול נמרץ.

שמאי הוסיף וסיפר בשיחה עם ynet: “הילד סובל משברים ברגליים ובצלעות ויש לו חור בריאה. הוא קיבל מכה מאוד חזקה בחזה. המצב שלו עכשיו יציב והרופאים אומרים שהם חושבים שלא תהיה החמרה”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות